ANORECTIC WHAT?

   2012-02-03 - 21:51:33

Jahapp....ja ORKAR faktiskt inte skriva så ofta just nu ....det är så mycket på G i mitt liv just nu:(
Den drastiska Ritalinökningen har medfört att jag inte alls är intresserad av maat och är nu nere på snygga, dryga 54 jävla kilo och läkaren börja idag snacka om anorexi å massa skit:S
Hos dietisten löd domen att jag HAR för liten del fett på kroppen, men annars e det ganska ok!


Är nu sjukskriven 50% till slutet av mars och jaaaah...ja vete fan vad jag ska skriva just nu faktiskt...kände bara att jag var TVUNGEN ATT VISA ATT JAG LEVER!!!

Jag funderar på å göra nå så stört som å dra ut i köket å BAKA nåt keff....BARA FÖR ATT MAN KAN!!!:S

Ledsen förresten över den dåliga bildkvalitén...mobilen e såklart på lagning, systemkameran likaså....å ja LIDER:(

JAAA DE SKA JAG FAN GÖRA.......LOVE u mah folks!




SENASTE ALSTRET...


FÖRRA JOBBET...MYCKET ENKLARE ÄN DEN SISTA .....


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0