STRATTERA OCH BOLLTÄCKET "FABIAN BENGTSSON"

   2012-12-12 - 20:37:08
Nu har jag tagit Strattera i 2 dagar och är nog inte sämre i alla all...i natt rota jag även fram bolltäcket "Fabian Bengtsson" (vilket inte var så svårt där han låg å jäste ut sig i hela fåtöljen) och i natt vaknade jag först vid 3 och var skitpigg, sen vid 7 var jag på G på allvar...men låg kvar vaken å glodde på tv i över 3 timmar, sen somnade jag om en liten stund:) Varit på långis med JOEY i snön. det gick bra nästan hela vägen...då såg hans tassilassar ut så här....
 
jag hjälpte honom då vi kom hem och jag bar honom en liten, liten bit men han ville ner å studsa runt igen ganska snart:)
 
I övrigt så är det nu typ -16 grader ute och jag har frusit som en frystorkad korv hela dagen:(
I morrn ska vi ha MPS-möte, men bara jag Glennman å Lönna och eftersom jag har tvättstugan med så ska dom komma hem till mig och Jossen och ha mötet här hos oss. Så i morgon ska vi allt ta och baka något vi två=)
 
Passar på att lägga in länken till Extra Östergötland som jag inte gjort tidigare, det är från den 3e december då mitt "porträtt" publicerades=)
 
EXTRA ÖSTERGÖTLAND framsidan samt så får ni bläddra några sifor=)
 
gullegull på er<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0