OSLO (JEG MÅ DREPE DEG)

   2012-12-03 - 22:13:00
I helgen har jag å sis å Pata varit i oslo eftersom jag varit och träffat min ev. blivande arbetsgivare.
Jag blev hämtad och vi åkte hem till dom. Erbjudandet ser ut som följande...
 
*Gratis lägenhet i deras stora fina hus på Nesöya (att börja med) inkl. havsutsikt
* Antagligen tillgång till dagmatte, och joey får en jämnårig kompis Kruso som bor i hsuet=)
* Bra lön som ökar efter 3 månader
* Fritt och flexibelt jobb
* Härliga arbetskamrater
* Jobbmöjligheter för flera av mina vänner på olika ställen
* "privatchaufför"
* Då de även är i fastighetsbranschen så kan de framöver hjälpa mig med riktigt fint å bra boende i något av deras fastigheter=)
 
Vi besökte Sky Bar, Egons mm och halkade in på en julmarknad. Hotellet var jättebra det var Scandic Sjölyst och jag har fått en ny favvodrink "cinnamon sour"
 
Nu går jag i alla fall omkring och snakker norsk konstant...favvouttrycket e konstigt nog "JEG MÅ DREPE DEG":P lite udda kanske ...men kul ...
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0