P-STAVEN PER-GUSTAV

   2012-08-28 - 21:43:00
Hej å hå, dagarna bara suuusar ju förbi=)
Haft några dagar nu som jag inte orkat många knop alls utan lekt pensionär och sovit middag, å bakat som bara den. Ja vete fanken va den dära "BAGARKNUTSSON" kryper fram ur för vrå om kvällarna:P Har dessutom gjort Jamaican dumplings å hemmagjord pizza på de mä! (får nog söka för detta snart:P)
I kväll har jag varit med mammi å handlat lite=) Jag vet fasen inte hur man handlar längre, men det gick rätt bra ändå med mammis hjälp:P
 
Idag har jag blivit "sambo" eller jaaah "armbo" kanske man kan kalla de....met Per-guSTAV:P
Nu hoppas vi alla att mitt "mood" ska bli mer jämnt och jag inte ska må så jävla kass av det som förmodligen kan benämnas som PMDD:) Japp det FINNS lixom ett ORD för de...FATTA:D
 
Jaha, annars så har det typ blitt hörst...det var 6 jävla grader i morse och jag höll på att dö!
I morrn bitti ska jag upp tidigt och träffa G vid "Trainingcenter" för att kolla på någon lokal till Missing People Östergötland=) (DE GÅR BRA NU=))
 
Gjort mig av med en människa i mitt liv som innebar en hel del påfrestningar och konstiga påtryckningar och krav från hans sida...det gynnar inte mitt tillfrisknande och han gjorde mig bara sur å irriterad till slut! Sen tycker jag att människan ifråga är skapligt SKUM med vissa "intressen" denna sitter inne på:S
 
Nähäpp nu ska jag faktiskt nanna...ska bara morsa lite på K i Brooklyn först =) Kolla så han håller ställningarna uppe tills jag kommer å tar över ;) ...upp med tuppen  i morrn;) Najt najt på er=)
 







 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0