CRAZINESS GOES HARNESS!

   2012-08-19 - 08:13:14
 
I går var jag i "La silver cava" Det var nog en hel del rastlöshetens förtjänst att det inte blev mycket gjort där heller....fast jag VILLE och försökte som FAAAAN!!!:( Men insåg att nya brännarna var skräp och ska lämna tillbaka skiten snarast...så de så...de går ju fan inte å löda ihop en tunn trådring ens engång:S JÄVLA CRAP!!! Behöver en REJÄL GASOLBRÄNNARE.... med rätt munstycken blabla...men jaaah ekonomin för "la silver cava" har ju inte återhämtat sig efter kriiiiiseeeeeeen här på planeten;) HEHEHEHE=)
Skulle fixa till OHM som jag har en beställning på och vad hände ....jo den släppte och sen kände jag bara näääääh.....jag MÅSTE HA EN NORMAL BRÄNNARE annars blir den bara mer förstörd å får göras om helt...nu har den ju bara lite släpp å sen ska den putsas till max=)
 
Igår kom KA förbi en snabbis vi gick ut i regnet med Josse-Bosse lite...men jag var på rätt pissigt humör jue som ni ju redan hajjat jö:P Pallade inte ens att sätta på en film utan upptäckte min webcam för andra kvällen i rad å som vanligt skenar humor å förnuft iväg ....well thats the SICK PART OF ME ;) Kunde ju va värre antar jag=)
 
 
LETS START THE PUPPYSHOW;)
Wohooooo where are uu??
NUKI NUKI
Look at mah guns;)
 
"TUR ATT MAN VET ATT ROA SIG SJÄLV EN HELT VANLIG FUCKIN LÖRDAKVÄLL ENSAM ME SIN VOVVE:P"

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0