BILDER SÄGER MER ÄN ORD!

   2012-04-26 - 22:58:17


Kommentarer
beate bech

Va gör man som anhörig ? Är svårt at va mamma til en me borderline jättesvårt!

2012-04-27 - 15:36:20
ninemile svarar Beate bech

Tack för din kommentar!:)

Det finns faktiskt en massa som jag själv önskade min familj skulle haft kunskap om då jag tex. Var som allra sämst!

Om du vill så kan vi maila, alt. Ta på annat sätt!

Mycket är ju individuellt, men nu några år efter att ha avslutat min dbt tex. Och fått en ADHD diagnos så kan jag tom se vilka kriterier jag har kvar för att ha diagnosen borderline! Men jag har blivit så GRYMT MEDVETEN OM BÅDA DIAGNOSERNA OCH HUR DET ÄR ATT FAKTISKT BÅDE VARA MITT I DET OCH ÄVEN STÅ BREDVID OCH SE PÅ! Jag har massor att ge dig- kram ninemile

2012-04-28 - 06:30:47
URL: http://ninemile.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0