MYCKET I GÖRNINGEN!

   2011-09-18 - 20:08:23


 


Har haft en riktigt skön helg=)
Malin följde med mig hem efter jobbet i fredags och sen igår åkte vi till Linköping och klippte Joey på Tassarnas Trim å spá=) han blev lika stilig som alltid och hade skött sig exemplariskt=)

I morrn börjar dansträningen och på tisdag silversmidet så i morgon ska jag efter jobbet till psyk, sen ryggakuten och sedan hänga med malin lite innan dansen. Sen ska jag stanna kvar hos henne och Saga tills tisdag. Då är det upp och jobba igen jue och efter jobbet silversmide=)

Hälsade på C. idag...hon fick ett par rosa mysbrallor av mig att slaska omkring i=) sen lite päronjuice och två små armband i rosa pärlor som jag hade på mig=)
Jag filade hennes naglar och smorde hennes händer med lotion=)

Hon ska få komma hem på onsdag=)=)=) WIIIIIE!!!!


Ska upp 4=) precis som vanligt=) Ååååhhhjj.....får inte glömma Bettan på torsdag.....FÅR INTE!!!

LITE HALVSTÖRDA BILDER FÅR SÄTTA PRICKEN ÖVER I I KVÄLL=) i

najtinajt friends








Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0