LIVSPLANERING I FOKUS!

   2011-09-04 - 19:03:05

Usch vad SERIÖST det dära lät då:S

Har varit i Kulla och slappat, målat trappräcket...(eftersom det genom åren blivit mitt ansvar lixom;)) varit på Godegårds marknad, grillatx2 (Jah Pata grilla som vanligt)=)

Nu är jag å joey hemma igen och jag ska ta tag i att göra en livsplanering...eller kalla det vad du vill...ska helt enkelt strukturera upp mitt liv tänkte jag ...och stolpa upp allt jag kommer att ha att göra framöver, för att även planera in vila, träning, promenader med Joey mm mm mm....MEN var FAN ska jag BÖRJA?:S

Vet ju varken ut eller in faktiskt ...Ska ta lite beslut nu om hur jag ska PRIORITERA allting eftersom jag faktiskt har alldeles för mycket saker att göra just nu ...:S

Har jufått veta att min utredning ska dra igång SENAST i november!

Nä nu ska jag väl skrida till verket då....annars är det ganska lugnt med det mesta...ångesten klamrar sig fast som vanligt å vägrar släppa...men vafan...!!!:(den har väl inga vänner så låt den hänga med mig lixom:S

En del folk har missförstått min hela person som fan!!! Men det kan ju bero på att det inte direkt finns nå intresse att lära känna mig SOM PERSON heller ...!!! PÅ RIKTIGT!!! Men nu kommer det bli ändring...jag kommer skriva mer om vad detta handlar om längre fram i min blogg...har en del med svenska system mm att göra...:S


Ciao bellos n bellas:)





Kommentarer
Thomas

Håller på¨dig tjejen.. Keep up the good work. PoK

2011-09-04 - 22:53:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0