FATTAR NOLL!!!

   2011-09-02 - 18:05:46


Först är allt bara bra helt enkelt...sen känner man hur man äts upp av någonting man inte kan sätta fingret på!
Folk har reagerat på att jag slutat blogga...slutat höra av mig...slutat LEVA...!!! För mig finns bara dag eller natt just nu...eller snarare jobba eller sova! Jag jobbar, sen kommer jag hem...sparkar av mig skorna och kastar kläderna i en hög i hallen...sen ger jag Joey mat och ....SÄNGEN! I går försov jag mig för första gången sen jag gick i skolan typ:S Och när jag kom hem så somnade jag bums, vaknade halv 8 å trodde jag försovit mig igen innan jag fick igång batteriet som dörr i mobilen å såg att vafan ...vaddå 19.32 klockjävel...:( Å så kom jag på att vänta nu...de e nog KVÄLL! AHAAAAAh! Ok..Kom joey..KISSA......sen sov vi vidare till 04 i morse!

jag måste komma till insikt med att Joey faktiskt kommer lämna mig en dag!!!:( Han ÄR gammal!!! Han mår rätt bra...men åldern kommer!!!:( Vet fortfarande inte hur jag ska kunna låta mitt hjärta slå ett enda slag utan att ha honom vid min sida...LOVAR INGET!!!:( Klarar jag mig så är det genom ett under...gör jag det inte så vet alla att jag äntligen är där jag vill vara!!! Och det TILLSAMMANS MED MIN ÄLSKADE JOEY!!! :(




Catharina har nu varit en vecka på vanlig vårdavdelning...(KAVA)!!!
Catharina å Lotten =) i Sthlm då vi var på PRIDE...kolla lottens klänning som e helt underbar!!!


Jobbig dag på jobbet...blev inte bättre av att under min körnings näst sista anhalt först få dryga kommentarer om att ÅH e du i TID idag av en idiot...!!! Ja men han hade ju lixom inte ens beställt nå käk så va e PROBLEMET? Och att vi alla varit sena hela veckan är INTE MITT FEL...det är försenat redan i packningen ...men det är OSS och MIG dom ser och tror att ok, den här bruden e alltid sen:S Sen kliver en viss man in genom dörren som jag var tillsammans med som 16-18 åring typ...som inte var så jävla snäll då! Som startade mycket som sedan följt mig i livet:( Var inte beredd på det ...ville släppa allt och bara springa därifrån, men lyckades klara att inte göra det=)

I helgen ska jag å Joey i alla fall ta SEMESTER i KULLA!!!=) Ska inte göra ett jävla skit...vi ska bara VARA!!!
Hade "nätverksmöte" på psyk igår...fick mer eller mindre ORDER av min läkare att lägga ner studierna jag precis börjat för att jag inte kan ta på mig det också just nu:( Jag vete fan vad jag ska ta mig till!?

Tvättar å en tvättmaskin e trasig...DET VET JA VÄL!!! det har den ju varit flera veckor....6 kanske typ!!! så nu tar det lång tid å tvätta med SUCK...annars hade vi kanske åkt till kulla redan idag:( Jävla skit:(

Årets skördefest gick av stapeln förra lördagen jö...det var lika skoj som alltid! =) Checka in......=)


Jag fick ju testa på de stora leksakerna ;)


Katten PELLE som e så himla söt å go=)


Jaaaaah JAG ÄR NYKTERIST...kan man inte få vara lite trött ändå dagen efter???;)

Måste kolla me EU om de e ok att plåga de stackars djuren så här på sin gård?:( *VRÅÅÅL*




TJIONG!




Kommentarer
Sara

Stiliga bilder ;)



Men fy fan, förstår hur det drar ner en :( Härligt att få umgås med sin syster när man mår så <3



Kram

2011-09-03 - 00:07:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0