ANSTÄLLD FE REEL

   2011-09-22 - 20:38:33
Japp så kom då dagen med D:et=)
Blev hälsad välkommen till gänget av chefen på allvar och då mamma, pappa och syster dök upp på lunch så smög han fram och presenterade sig..(well, syrran har han träffat förut å gjort desamma för:))
Papprena är påskrivna och lönen satt så nu e det bara att ge gärnet=)))
Firade det hela med att ta en gubbvil på nätta 4 timmar för att sedan kissa Joey och nu återvända till sängen!
Har haft underbara SIU´sen med mig på jobbet i 3 dagar=) Vi har jobbat nåt fantastiskt bra ihop måste jag säga=)
Så japp, im in the restaurang branch fe reel ...de trodde ja ALDRIG skulle ske kan ja säga:O

Är skittrött varje dag så därför orkar jag inte ens blogga...FÖRLÅT:( Ni kan väl påminna mig när jag försvunnit för många dagar utan uppdatering?:(


Å så har jakten på höstens/vinterns stövlar startat=) VILL HA ALLA!!!
Men väldigt gärna ECCO-stövlarna=) OUFF SÅ FINA DE VAR PÅ=)
Spelar ingen roll vilken färg du köper åt mig:P strl 38 blir bra;)




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0