BARA VÄNTAT I 15 ÅR PÅ DETTA!!!

   2011-10-25 - 19:30:16
Igår ringde en från psyk och meddelade mig att NÄSTA VECKA kommer jag få påbörja min omfattande neurologiska utredning....=D TACK!!!Jag har väntat FEMTON ÅR på denna utredning pga en radda omständigheter ...men NU e det äntligen dags=) Jag ska på möte med dom på torsdag em. för att få veta upplägget mm.

Idag köpte jag en mjuuuuk å jättefluffig dyna till Joey i tidig födelsedagspresent=) Har fått veta att i stället för att köpa en "saccobädd" till honom så är huvudsaken att han har det lite tjockare och mjukare n'r han ligger om han har lite ont i leder å så =) Nu fick han denna FINA redan idag för att kunna använda den från första sund=)
Den e så mjuk så den går att knöla ner i vilken hundkorg som helst om man vill det =) Han har dock inte riktigt velat prova den ännu:S


Matte själv unnade sig ett UNDERSTÄLL (Med risk för att bli pensionärsförklarad) Å så såg jag en svinfin ljuskrona som nog skulle passa att ha på  min balkong både vinter och ....jaah inte lika mycket vinter=)



Najsa va=) Har inte bestämt mig om ljuskronan e lika najs med sin prislapp på 299 spänn dock....inte än...men jaaah jag anar vart detta kommer sluta:S


Igår somnade jag till mitt nya "favvoprogram" Mitt stora feta syrianska bröllop...:S å jag som väntat en hel vecka sen förra delen:S Men de finns på tv3 play ;)
Jag fick för mig att det var redan 20.00 men då var det ensam mamma söker eller va fan de heter ...insåg då att jag skulle vara tvungen å hålla mig vaken till å börja med en heeeel timme till:S å det gick ju....men sen ....jaaaah just de!!:S

Idag hade vi ett alldeles SPECIELLT födelsedagsbarn på jobbet =D Det är J som blir 40 år idag och jag, J och J började hennes morgon med att sjunga då hon klev ur hissen till köket=)
(vad många J de JJJJJobbar på mitt JJJobb förresten:P) Sen blev det snyggo-Barbie tårta som B hade fixat=)

Hoppas hennes dag e helt underbar och vi ska fira henne på PS på lördag med en stor fest=)
jag och Joey la oss redan 18,00 i kväll...var dan ska detta sluta???;)

Puss på er alla mina stjärnor=)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0