UTREDNINGEN AV MITT JAG...

   2011-11-05 - 13:44:19
...VEM? DU? JAG? ok ...JAG!!!!

Efter 15 minuter tillsammans med E som är med och ska genomföra min utredning på NEUROPSYK behövde mindre än 15 minuter för att konstateta och meddela mig att JA du HAR DEFINITIVT ADHD!!! Men det är ju inte klart i och med detta...på onsdag börjar utredningen mer effektivt=) Man ska även gräva i varför vad JAG UPPLEVER fått mer och mer symptom på att jag faktiskt har ADHD med åren. Det är ett underligt frågetecken även för dessa som är professionella!

Jag har mycket tankar som att TÄNK OM någon hade lyssnat på min MAMMA redan på 80-talet....då hon anade tex. ADHD problematik, TÄNK OM min DBT Terapeut M hade LYSSNAT på mig och framförallt min MAMMA då vi bad om att få mig uppsatt på väntelistan för neuropsyk. utredning. Hon sa att NEJ DET BEHÖVS MINSANN INTE FÖR DET FINNS INGA SOM HELST TECKEN PÅ ATT FRIDA SKULLE HA ADHD!!!

ADD Är i alla fall redan uteslutet....det är ADHD! Men utredningen kan ju visa kombinationer av något mera och jag tycker det ska bli så himla intressant, skönt och underbart att FÅ VETA!!! Efter alla år!!!
Antagligen har jag inte ens BORDERLINE, det kan vara grejer som hänger ihop klockrent med en kombination av ADHD och något annat, eller så kan jag ju ha BORDERLINE och ADHD tex. WOW, hårt arbete väntar framöver!

Förra lördagen var jag på J´s 40-års fest på PS=) Det var faktiskt jättekul=) Jag firade det hela med a tt dricka 2 cm skumpa i ett glas och även en halv cider;I Jag som e NYKTERIST NORMALT *HEHE* Nu e jag väl inte det längre då...men jag blev inte onykter trots att jag inte druckit på 5 år, går på narkotika-klassade läkemedel OCH är Gastric Bypass Opad och man med detta tydligen ska klara en helkväll på två glas vin och VARA BERUSAD på detta!!! Hur gallan påverkar detta vet jag inte, men är ju opad för inte så värst länge desan även där!=)
Mamma å pappa hade med Joey till Kulla under lördagen men då de åkte hem så tog de vägen över linköping till Norrköping och hämtade mig och min bil "just in case"=) Dom är så SNÄLLA och underbara mina föräldrar=)

Nu är det klart---den 11 november 2011 kommer min utställning att börja i Norrköping. Det blev ju ganska kort varsel nu så nu blev det ganska intensivt arbete någon vecka...men jag har underbara människor omkring mig som gör vad de kan för att hjälpa mig få allt att klaffa=) NI ÄR GULD VÄRDA!!!!

jahapp DESSUTOM har mina fingrar och händer börjat värka igen pga. reumatismen...ont i nacke, axlar, rygg osv. och jag har vaknat om morgnarna med händer och underarmar som jag inte kunnat känna:( De har SOVIT (tänk er känslan då en fot somnar REJÄLT) Händerna har känts som pirrande, värkande KLUMPAR och jag var hos Mikkel på Ryggakuten i torsdags för jag tänkte att nu e det nå jävla nerver eller vener som ligger i kläm...jag har inte kunnat prata i telefon eller hålla i ratten i bilen med framför allt vänster hand men även höger ...det har börjat pirra och göra ont så fort jag höjt armen:(
Mikkel frågade om jag gör något särskilt med tex. mina handleder...jag sa att jaaah jag "krullar ihop" dom när jag sover...för det har jag gjort i alla tider precis som min mamma och min syster:P
Han sa ok ....Jahapp...då är det nog det som börjar ta ut sin rätt nu....:S I kombination med andra problem:(
Så nu har jag börjat använda mina handleds-skydd igen när jag sover, när jag är vaken...men kan inte ha dom på jobbet pga. att jag blir helt handikappad för sjutton och sen kan man nog inte ha dessa på i ett storkök...om miljö å hälsa kommer....:S Jaah vad gör man??

Nu har jag å Joey i alla fall varit ute på en långis i det GRÅA höstvädret och snart kommer syster å P och vi ska geocacha lite här i krokarna bara och sen äta hos mammi ...pappi jobbar dock:(

Lägger in lite bildet från allt sen senaste veckan...=)


GJORDE ETT PERSONLIGT ARMBAND TILL JESSICA I PRESENT FRÅN MIG OCH JOEY PÅ LÖRDAGMORGONEN=)


PACKAT TILL EN FIN VÄN OCH KOLLEGA!




FESTEN BLEV STORSLAGEN=)


JAG E "TAVELANSVARIG" PÅ JOBBET ÄVEN UTANFÖR ARBETSTID;)

JAG


PÅ VÄG HEM EFTER EN UNDERBART ROLIG KVÄLL I HÄRLIGT SÄLLSKAP=)


IBLAND KAN MAN FÅ EN EXTRA FIN RAGGMUNK PÅ JOBBET OM MAN HAR TUR...HEMLIG BEUNDRARE FRIDA? NEJ KNAPPAST:P...MEN ÄNDÅ!!!=D


KRÅKORNA GILLAR FAKTISKT FRÖN UTANFÖR AGRO=)


ÄLSKLINGEN SUSSAR LITE PÅ "TAVERNAN"


JAG HAR VARIT VUXEN SOM FAN SISTA VECKAN OCH BÅDE HANDLAT GLASS I GLASSBILEN FÖR FÖRSTA GÅNGEN SJÄLV OCH KÖPT EN ASK AFTER EIGHT PÅ RUSTA....HERREGUUUUUD!!!! :P





SE JOEY SOM FREDAGSMYSER I TVÄTTSTUGAN MED ENTUSIASM...:P HÄR----> 


LÖRDAGSSLAPP PÅ "TAVERNAN! MED MIN ÄLSKADE JOSSELOSSE=)


JAG HAR VARIT YR, DARRIG, INGEN MATLUST, TRÖTT, SLITEN OCH HÅGLÖS IGEN OCH NU HAR DE TAGIT MASSA NYA PROVER PÅ SJUKAN SAMT SÅ HAR JAG FÅTT REMISS FÖR LÅNGTIDS-EKG, JAG HAR FÅTT SMÄRTOR I BRÖSTET MED:(


CIAO!!!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0