NU KAN JAG SKYMTA SKUGGAN AV TÅGET:(

   2011-11-22 - 21:59:12

Senaste dagarna har hela livet stannat upp och jag har börjat tappa gnistan igen...egentligen i ett rasande tempo :(
Från att inte göra någonting till att bli totalt överkörd av hänsynslösa människor några månader till TOTAL TYSTNAD åter igen!!! Och sen undrar folk vad man menar när man säger att ens liv är en bergådahlbana???:(

Tappat suget igen...INGENTING är kul...Det har börjat om från början och jag sover inte utan stilnoct nu igen:(
I dag då klockan blivit ca. 18,30 så trodde jag verkligen att jag skulle DÖ om jag inte gjorde något FORT! Så jag å Joey åkte till C. en liten stund och ventilerade oss:(
Ångesten har slagit tillbaka med ÄNNU MER KRAFT och nu i kväll har jag förutom cellgift #2 även gett mig på xanoren igen för första gången sedan i våras/tidig sommar:( Cellgiftet gör att ja mår smått illa just nu:(
jag är totalt uttråkad, frustrerad, har värk, ÅNGEST, och så de jävla HOPPLÖSHETSKÄNSLORNA:( TOMHET!!!
på neuropsyk såg de förändringen direkt då jag kom dit igår...idag har varit ännu värre! Jag lyckades dock få ner en arbetsprofil som jag skickade till dom...jag tror den blev bra! MEN jag börjar verklgen känna att jag inte har någon anledning att stanna kvar här mycket längre!!! Jag ger mitt sista hopp åt att utredningen kan leda till någonting...annars kommer detta vara mitt sista november...mitt sista lidande!!!
Börjat tänka så mycket på Alfta och Må Bra gården igen...varför jag inte var värd att satsa några kronor på tidigare...FÖR ATT SLIPPA MITT LIDANDE!!! FATTAR NI INGENTING????????
Jag känner mer och mer att det är för sent att göra någonting och att mitt liv är förstört sedan många år!

Jag orkar inte ha tv´n på
Jag tänkte prova att se en film, men orkade inte ens fixa fram en
Jag orkar inte ha musik på ens i bakgrunden
Jag klarar inte att öppna första sidan på min nya bok som Jan Jörnmark skrivit fast jag verkligen VILL bläddra i den:(
Jag har ingen lust att designa silversmycken:(
...Så vad i heeelveeete gör jag då???? jaaaa...?! Idag gick jag å Joey en promenad!!! Försökt fixa lite och lyckades plocka upp hälften av den rena tvätten sedan i söndags, dammsuga och färga ögonbrynen...men det är allt!!!
Folk snackar om advent, jul och mysiga brasor å söta julbockar....MEN jag bara ÄR!!!!!
Jag verkligen BARA ÄR!!!!! FAST INGENTING!!!!:(

Jag är RÄDD så in i döden att mista Joey....har fått en tid i slutet av november då de vill söva honom och kolla över alla dåliga tänder en gång för alla och se om de ska dra ut några eller göra något annat för honom...om detta får hålla på så kan en infektion till slut vandra vidare till hjärtat vilket skulle innebära slutet för min älskade josselosse:(
Det går dock INTE på försäkringen utan kommer landa på vad veterinären trodde mellan 6000-8000 kr och jag vet inte vad jag ska göra:( VAD FAN SKA JAG GÖRA????

Skräckslaget ser jag siluhetten av det svarta ångande tåget komma rasande mot mig ännu en gång...Ska jag bara stå här?
DÖDA MIG!!!


Kommentarer
border-fucking-line

Massa tankar och värme till dig från en till som bara är och ingenting...

2011-11-23 - 16:33:19
URL: http://borderfuckingline.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0