KING OF UE

   2011-11-17 - 22:10:52
Idag har jag haft en bra dag=) Morgonen började med att jag å Josselosse segade oss runt sjösvängen i kylan, för att sen krypa ner i sängvärmen igen=)
Sen kom E på neuropsyk teamet å hälsade på hemma hos oss=) I LIKE HER A LOT!!!
Gjorde köttfärssås å makaroner;) Joey var med å hejjade på=)

I kväll plockade jag upp älsklingssysteryster å träffade JAN JÖRNMARK...the KING OF URBAN EXPLORATIONS=)
Han kände igen mig direkt då vi kom dit å kom fram å kramades=) AAAAAAH=)=)=)
ETT MÖTE JAG INTE GLÖMMER!!! Hoppas på att få göra ett projekt tillsammans med honom i framtiden=)

Kollade på "mitt liv är en torktumlare" igår...å började STORBÖLA när en kvinna i 45-50 års åldern berättar om känslan andra inte kan förstå...att vilja bli 5 år och kasta sig på golvet å tjuta för att man inte hittar nyckeln:S  OJ!!!




Puss alla godingar=)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0