8 TANDTROLL FATTIGARE!

   2011-11-30 - 21:50:23
Idag lämnade jag Joey på Valla 07,30 på morgonen! Med oss hade vi dagmatte och en av hennes små vovvar...
Jag tog ju beslutet att ge en sövning chansen att fixa till Joeys onda mun en gång för alla så han slipper ha mer ont och dessutom slippa infektioner som riskerar att vandra vidare i kroppen, och att behöva stå på antibiotika en massa hela tiden:(
Till sist ringde så ON från Valla och meddelade att Joey nu till slut höll på att vakna! Allt hade gått bra, han hade varit lite i obalans i början av sövningen, men det hade rätat ut sig=) Jag kunde komma till 16,45 och ON skulle stanna kvar tills vi kom fast han slutade innan det!
Så kom vi dit och min lilla älskling hade vaknat till ganska bra...om han inte skulle vaknat tillräckligt så skulle han antagligen fått stanna på observation i natt! Dom har opererat bort ÅTTA av hans tänder och verkligen tagit nere i rötterna på dom. Så nu har dom sytt honom i munnen en massa och han är så ynklig och trött!



Förresten så fick jag med mitt bolltäcke hem idag...det har en smått konstigt lugnande inverkan på mig so far!!!
Man har även lagt till en Ritalindos även på kvällen nu för att jämna ut ångestnivån om möjligt!

Nu ska vi sova...ska ge Joey morfinliknande preparat 23,00 så jag får ställa klockan om jag somnar innan dess! Natt natt alla=)



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0