THE HEART WITHOUT PULSE

   2011-05-13 - 17:04:58
Idag e som alla andra dagar senaste veckorna...halvt nerdrogad på xanor +xanor Depot...Lite seg i huvudet...solen skiner ute kmen jag vill inte gå ut....Min Marie är ju här =) Känns skönt...utan henne hade jag antagligen mått ännu sämre!!! Älskar henne!!!

Jag mår PISS!!!

Häromkvällen var jag på en UE till...denna gång inom Östergötland och även här finns det ju helt övergivna bostadsområden....vi besökte ett och fotade lite, snokade omkring och kände åter igen den kusligt vemodiga , sorgliga känslan blandat med känslan av spänning...!
Kusinerna var med på turen...det var roligt att umgås alla vi=)

I onsdags var vi ytill syster å P ett varv jag och Marie....även där fanns lite UE...=) bilderna från det kommer senare...men nu kommer bostadsområdet=)




nÄH GOLVET KNAKADE INTE ALLS....DOM BARA LARVAR SIG;)

MIN ÅNGEST!


HITTADE ETT LITET HEMLIGT HUS OXÅ PÅ VÄGEN HEM...=)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0