DÖDA MIG OCH GÖR DET FORT ...SLUTA PLÅGA MIG IN I DÖDEN!!!

   2011-05-16 - 00:21:21

Skriver nytt dokument för att underlätta för alla omkring mig så dom ska slippa tänka på all skit när jag lämnat dom!!!
Det dokument jag hade försvann ju med hårddisken som dog...egentligen behöver jag inte bry mig...dom kan slänga hårddisken åt helvete......ingenting spelar någon roll ändå....har rispat upp hela jävla armen...igår slog jag sönder min förra mobil(den rosa touchwizen) Dom nämnde behandlingshem på nätverksmötet häromdagen...sjukskrivning...men jag känner mig totalt LIKGILTIG för allting!!!
Hade inte min Marie varit här så hade jag tryckt i mig så mycket piller jag kunnat...det underbara i allt är att kungen (som han tror han e eller någe) själv släpat hit alla rakblad och lämnat här...

Någon sårar mig så jävla mycket just nu och eftersom jag redan innan är i största svackan sedan 2006-2007 och det då var personen som stod där och höll mig kvar i livet tillsammans med Marie....och sedan dess varit den enda som jag verkligen kunnat ringa och vrålgråta till och bara skrika ut min smärta....så gär det fruktansvärt ont när denne inte minns vad jag faktiskt gjort för denne under flera år....personen har blivit så jävla konstig senaste månaden och jag vet sanningen om varför...tänkte bara det skulle få komma fram på ett ärligt sätt...men det ska nekas...ljugas...sägas att nej då jag vill visst vara din vän...MEN handlar PRECIS TVÄRTOM!!!
Personen VET hur trasig jag är och hur skör jag är när jag mår dåligt!!! Ändå leker den med mig som om  jag vore en jävla leksak och aldrig betytt något under alla år!!!

Personen är INTE välkommen på ev. minnestund etc när den dagen kommer....spelar ingen roll vad andra säger till denne!!!

Vill den raderar allt som någonsin haft med mig att göra ur dess liv...alla bilder...nummer...minnen...bilder...saker....Jag vill bara att sanningen kommer från personen själv eftersom jag redan VET den.....det blir bara sjukt att  inte säga det själv....så fruktansvärt dålig stil!!!
Jag ville...men kan inte ha personen med i mitt liv längre...den har tjatat om saker som hände för över ett år sen....och det har eskalerat sista månaden så in i helvete....men alla omkring säger att ja men det är ju klart det ör ett försök att trycka ner mig och dessutom kasta all skit på mig om och om igen för att denne själv ska må bättre...och även döva dess egna handlingar som anatagligen ger en del ångest det med...fär personen!!!
Jag har ALLTID....(SJUKT MEN 100% SANT) haft rätt när min magkänsla varit vissa saker....VARJE GÅNG....varför skulle den ha fel just denna gång då personen ljugit om det,esta under de senaste 5 åren??!!

jag känner för första gången i mitt liv hur jag sakta mer och mer glider iväg från mitt eget liv på allvar!!!
Jag VILL INTE leva längre....JAG VILL INTE folk ska försöka hålla mig uppe....jag har BESTÄMT MIG för många år sen och äntligen kommer jag bli fri smärtan som är som en stor svart sten inuti mig!!!

Alla omkring mig har faktiskt blivit  informerade på lite olika svävande sätt...men ingen verkar lyssna eller ta det på allvar....!!!
Men jag lever inte ....jag bara existerar...precis som en sten...helt död!!!!!

Ingen kommer någonsin hitta mig igen...Är inte rädd längre...har varit...men nu är jag eftertänksam...destruktiv men EFTERTÄNKSAM!!! Är en helt annan nivå nu!!!

Pappa å Marie har kollat på hockey...jag har haft fruktansvärd ångest och legat på balkongen och storbölat...:(
Varit ute och slagit sönder träd med hammare för att bli av med lite frustration, sorg, illska, besvikelse, det funka sådär...funderar på att återta kontakten med DIGNITAS igen...gå den vägen för att inte misskyckas....!!!
Ska kontakta dom i morgon!!! Nu ska jag skriva klart på dokumentet....

Ni kanske får se den då det är helt klart....!!!

KÖR ÖVER MIG...DÖDA MIG...MEN GÖR DET SNABBT!!!
KÖR ÖVER MIG, SKJUT MIG, PISSA PÅ MIG, SPOTTA PÅ MIG...JOEY 'R STARK HAN KLARAR SIG UTAN MIG!!!






Kommentarer
The Worrying Kind

:'(

2011-05-16 - 06:51:57
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/
malin

frida! du är värd att må bra! det finns inget jag kan göra eller säga för att ta bort din smärta. Men jag lider med dig. jag akn aldrig förstå exakt hur du känner och tänker, men jag kan ana. och jag är egoistisk. men jag vill ah dig kvar i livet. jag tycker om dig. men är så jävla dålig på att visa det

2011-05-16 - 15:10:45
border-fucking-line

Tänker på dig fina... Känner samma smärta i mig och det är inte lätt att leva vidare med den.



Men man kan leva vidare med den eftersom även om den alltid kommer tillbaka så går den också alltid över.



Kramar

2011-05-16 - 20:38:13
URL: http://borderfuckingline.wordpress.com
Nattjobbare

Stå på dig.... kämpa på..

2011-05-16 - 22:25:06
elin

bryt ihop på riktigt, gråt, bli arg, skrik ut din sorg. jag vet att man inte kan se det när man är uppe i det, men det lättar. förr eller senare. ta till vara på den tiden på dygnet då det kanske är någorlunda bra och försök att minnas de bra stunderna. livet går upp och ner. men efter regn kommer solsken. det är något jag vill tro.

2011-05-18 - 23:00:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0