VÄNNER

   2011-03-04 - 00:06:18

I kväll kom H och hennes "nya" sambo D och hälsade på mig och Joey=)
Det var ganska länge sedan sist och dom hade med sig käk och vi myste med mat, fika och massa snack om allt och inget=)
Joey blev helt galen av glädje...=D Han älskar sin gudmor och skriker av lycka när han träffar henne.

Vi hade det supermysigt och det var så roligt att träffa dom båda två=)
D var verkligen en supermysig kille...M var jättetrevlig, men D var lixom ....ja jag vet inte...inte som M i alla fall...!!!
Och min älskade H var superlycklig nu det strälade verkligen om dom båda två=)
Jag fick två jättefina ljuslyktor och Joey fick skinka som han snaskat i sig det mesta av =)

Min fina H gav mig femhundra kronor ....helt sjukt ...fan när jag vinkat av dom så fick jag tårar i ögonen när jag tänkte på det...hon e så jävla snäll så det finns inte på denna jord!
Tror inte hon förstår hur mycket jag uppskattar henne ...hon har funnits där i alla år även om man inte alltid haft tät kontakt så vet man ju faktiskt att hon ståår kvar...även om jag var smått elak mot henne för ett antal månader sedan och var lite väl hård...:( 

Dagens inlägg är tillägnat till H...min fina H och Joeys GUDMOR=)

Hon är världens finfaste vän...och då är det inte för pengarna, så tro inte det bara handlar om det nu ...du å du å du ....så det så!!!

Detta vill jag ge henne nu i alla fall.....fan H vi ÄLSKAR DIG!!!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0