TRAGIC!!!!

   2011-03-22 - 19:37:25




Har haft en vecka med mycket mycket ups and downs....har verkligen inte orkat sitta vid datorn ens så därför ber jag alla om ursäkt att jag varit dålig på att skriva:(
Slutat med Concertan och har varit så fruktansvärt utmattad att jag sovit i snitt 12 timmar per natt och ändå sovit middag på det :S

Hade gått upp ett kg i går när jag var till dietisten...det ger mig total SKRÄCK!!! men jag vet ju att jag ätit väldigt dåligt innan och att det jämnar ut sig!!!

Mår skitdåligt...ingen skulle nog kunna tyda vad de mörkaste tankarna inom mig betyder...inte ens jag själv kan det!!!
Ena dagen är jag så på ytan så jävla levnadsglad och uppåt för att nästa dag varat otalt förtvivlad och inte veta var jag ska ta vägen...Jag kämpar med mig själv varje jävla dag för att ens orka gå ur sängen just nu...!!!
Just nu ger varje liten tanke mig värre och värre ångest än sekunden innan och jag känner jag kommer flippa ur vilken sekund som helst...borde ta xanor å lägga mig och skita i världens grymma klor en stund...men verkligheten finns kvar när jag vaknar ändå:(
 Mötte MJ idag då jag var ute med Joey...fan jag har saknat henne alla år vi varit alldeles för långt från varandra:( Vi ska höras av, vi br fågelvägen inte mer ään några hundra meter från varandra ju!!! Men vad spelar det för roll????

Har fått en liten stuga av en man i Jönköping...men vad spelar det för roll???

Jag försöker bli en bättre människa...men vad spelar det för roll???
Marie och jag har haft "matlagnings-samkväm" på distans via telefon .....min underbara Marie....nu har jag å Joey mat för att bjuda hela pinsessans kungarike på mat...men vad spelar det för roll???

Jag lyssnar på underbara reggae vibebs...älskar det, men blir samtidigt bara mer ledsen...!!! Saknar Jamaica:(

Nu e syrran å P på Maldiverna...men looserfan sitter här som vanligt och ser sitt eget jävla skitliv förfalla och splittras mer och mer för varje andetag....

Har varit på flera anställningsintervjuer och det jag i princip fått .....vill jag inte ha...fast det är bra betalt å allt....vad spelar det för roll...???
Ska på fler intervjuer...men vad spelar någonting för roll nä man ändå bara får ångest för hur man än gör...tänker...andas...pratar....förtjänar jag ens att leva? NEJ klart jag inte gör!!!
Det sjuka är att jag blir mer och mer smärtsamt medveten om att det verkligen är så det ligger till för varje dag som går...!!!


Blivit kär i DESIGUAL å köpt min första kjol därifrån=) Har köpt en "snickarklänning" med ...ÄNTLIGEN!!!
...Men vad spelar det för roll???

Blev i alla fall GLAD av en kommentar från Danmark här på bloggen =)
Tack för det=)

SOVA!!!

Gone n out >



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0