TÄNK VAD LITE "KNARK" GÖR FÖR EN TRASIG SJÄL!

   2011-03-25 - 14:46:01
Har börjat med Concertan igen ...och kan säga att från att ha gråtit 6 timmar i sträck, skurit mig i armarna och inte gått ur sängen i tisdags så har allt svängt något GRYMT!!!
Började med Concertan igen i onsdags och mår sååå mycket bättre igen...!!! Jag trodde inte dom hade sådan inverkan på mig:S Helt sjukt, är det sån jag hade varit utan dom? Jag var ju inte ens sådan längre när jag började med dom i augusti:O huvudvärken blev inte bättre när jag slutade i alla fall och nu finns den väl där, men tycker kanske det blev något bättre då jag började ta Concertan igen;)
i går var jag i stan hela dagen i olika ärenden...från 10.20 till 21.00 *HUUUH* Och innan det var jag hos studievägledaren för jag har liiite planer å funderingar på en del fifififinurliga ting;)
Kollade om jag och Joey fick komma till Kusin M, men Joey fick inte komma med för hon har en katt. (Jag hade ingen hundvakt till Joey så han var med hela dagen i Norrköping)
Jag blev skitledsen och jag bölade ännu mer då hon sa det...och hennes katt ja den e FOLKSKYGG och gömmer sig då man kommer dit...men den blir ju inte mindre skygg av att en hund kommer till hennes hem och inte tar en katt skada av det heller...ÄH! klart hon bestämmer själv, men blev grisledsen i alla fall...!!! :(



Har varit på silverkursen 2 ggr denna vecka och det var en bedrift i tisdags då jag låg i sängen och ville DÖ...jag kollade om jag kunde åka dit och det funkade. Åkte dit med mina sargade armar och gick omkring och gjorde mitt med mina stora scullcandy rastalurar på huvudet i min egen värld=) Och jag fick en massa bra gjort faktiskt=)
farmors armband är snart klart och en beställning från CL är på lång väg...hon ska ha det innan hon flyttar till USA om några veckor=) Hon e så himla go och glad hela tiden och hela hennes familj tycker tydligen om mina smycken och det kan bli flera kunder=)

I dag ringde M från Scandic som jag träffade på intervjun om jobb häromveckan...han sa att han vill jag kommer dit och träffar HANS chef snarast så jag ska dit på tisdag för då ska ändå Joey in på klippning på Tassarnas Trim och spá =) Han kommer bli så himla vårfin=) Ska lägga in före och efterbilder sen så får ni se vad jag snackar om=) Nu lurvar han omkring med en babyblå rosett i luggen och är mitt egna lilla lurviga monster=)
Sen ska jag på måndag till Systembolaget i Norrköping och den 4 april till PLatens fastigheter i Motala båda gäller sommarjobb...Platens verkar jätteskoj och han var sååååå trevlig och så kan jag sälja lägenheten om jag på något vis skulle kunna på fast jobb där sen...och så kan jag flytta in hos syster å P å Anders i Kulla och allt skulle vara SÅÅÅÅÅ BRAAAA=) !!!!! Eller hus världen=)

Ska till tandläkaren en snabbis om en timme...tur man e funktionshindrad så man får det gratis=D
Just ja ...jag måste komma ihåg att ta med min bettskena för den sitter för hårt...gaddarna har väl vuxit...i alla fall vampyr-hörntänderna *MWAHAHAHAHAAAAA* *glor på dig med röööda ögon;)*

Ska försöka göra lite silver sen och kanske få arslet ur vagnen och göra lite beställningar på silvermaterial och så. Om någon vill åka tex. till Konrad Wahlström någon dag så SÄG TILL MIG!!! Jag vill åka dit, den ligger ju tydligen på Söder..kan vara en lagon trip över en dag. Och dessutom leta lite stenar eller så för det ska finnas lite blandat utbud med det i olika butiker i Stockholmstrakten=)

Nu är stationära datan på lagning och mobilen kom därifrån idag ...mamma har fixat=)hon har ju varit på anställningsintervju i Linköping=) Tack min snälla, underbara mammi=)



Nu ska jag pussa vovve och göra mig i ordning...puss på mina underbara läsare=)



Kommentarer
The Worrying Kind

Du får jättejätteJÄTTEgärna komma hit, Frida, det hoppas jag att du vet, men jag vill inte att du tar med dig Joey och det får du faktiskt respektera. Kom hit någon dag när du kan fixa hundvakt, så kan vi leka hela dagen. <3

2011-03-25 - 14:59:45
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/
ninemile svarar the worrying kind

Jag respekterar det M....precis som jag skrev...men jag tycker det är väldigt tråkigt :(

Men du förstår ju det själv eftersom du vet hur vilktig Joey är för mig...Äh släpa hit katten någon dag med så ska hon få träffa en hund=) joey skiter fullständigt i katter i alla fall så du vet M=) helt ärligt...seriöst...med handen på hjärtat...HAN SKITER I KATTER!!!

2011-03-25 - 15:13:38
border-fucking-line

Har du någon neuropsykologisk diagnos eftersom du får concerta? Jag mår också bra av den medicinen men får den inte för jag har inte rätt diagnos...

2011-03-25 - 17:13:31
URL: http://borderfuckingline.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0