BINGO!

   2011-03-07 - 14:21:01







Ok mina vänner...jag ska erkänna att jag börjat få uppdrag om att blogga om olika saker och det är därför jag skrivit om poker tidigare och nu ska göra ett inlägg om BINGO...Dessa inlägg komer blandas i bloggen med mina personligainlägg som jag hoppas ni fortfarande hänger med på och följer mitt liv hur allt utvecklar sig i livet=) Jag kommer dock skilja dessa inlägg från mina privata:)

 



Nu Nu var det Bingosidan.com som ville att man ska börja SPELA BINGO mera och har bett mig skriva några rader om det=) Såååå..... varför ska man då spela Bingo?
Tjaa...man kan ju använda det som tidsfördriv, umgås med vänner på det sättet, och även VINNA PENGAR:)
Det sistnämnda är nog det som driver många.
Jag har fakiskt inte spelat Bingo typ på nätet och så, men jag har funderat på att det skulle kanske vara roligt. Men det är länge sedan jag hade dessa funderingar med mig nu...
Har hittat en sida där det finns en massa olika sajter till Bingospelande...där finns de mesta...tips på bingohallar runt om i Sverige, olika bingohallar på internet, skraplotter på nätet, keno, chatt ...well u name it=)
Äh om man skulle ta å SPELA BINGO nu rå;)




Kommentarer
Jonas Lindau

Bingo Ringo;);)

Kör hårt,jag håller på dig..

Kram

Jonas

2011-03-08 - 00:13:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0