BERG Å DALBANANS FREDAG!

   2011-06-10 - 16:13:45


Vaknade med ett ryck, ordagrannt...hade värsta mardrömmen om någon som finns i mitt hjärta, men som stretar emot massa!

Drömmen satte ÅNGEST i mig som var så stark att jag knappt kunde andas...låg kvar i sängen, försökte greja med datorn...
...har varit på långpromenad med Josselosse!
Jag ringde sjukan...detta går ju inte längre fattar ni väl?! jag är skakig, darrig, känner mig lixom...jag vet inte...jag har inte kontroll längre...snacka med E lite och sen ringde min dietist upp mig och sa att jag kunde komma och hämta näringsdrycker ...Fick ett gäng som hon hade, de med extra mycket protein i ...hon rabblade upp lite symptom på att kroppen gjort slut på proteinet och nu gått på att bryta ner musklerna istället...ok, där kom i alla fall svaret på varför ja e så illamående...fått i mig en halv med capuccinosmak...kroppen blev lixom LEN på insidan efter det....:S Nu är det samma igen...men nu är det längesen jag fick i mig något...ska kanske försöka, men det är så jävla TUNGT!!! ORKAR INTE BÄRA ALLT!!!

Åkte till mamma å pappa och satt på deras altan en timme..hade med massa pärlor, gjorde lite armband, pärlorna flög åt alla håll...SÅ SKAKIG E JAG JA!!!
Fick ett infall i natt...så i dag ringde jag Lucky7 och fick en tid hos Ricky nästa fredag...med känslan av min nya tatuering i huvudet så var allt ganska ok...så åkte jag hem...såg DOMEN....DATARÄDDNING MISSLYCKAD!!! Sååå mina vänner har jag inte en enda bild kvar av mitt förflutna....Joey, Thailand, Norge, Vänner, de som inte finns längre, ALLT PRECIS ALLT är BORTA!!!

Så från att ha varit ganska neutral i ca. 2 timmar så bröt jag ihop fullständigt, satt å storgrinade i badkaret...känns som om någon dött...vafan!

Vet inte om jag ska skicka den till någon annan, tänk om dom förstörde den mer nu.....:(

Tatueringen är ett projekt som jag inte tänker avslöja...=)

Ligger i sängen ...funderr på om jag ska lägga mig och DÖ eller resa mig och orka leva vidare utan några minnen av mitt liv i bildformat...Jag har inte bestämt mig ännu...kan lika gärna ligga kvar här då!

Jag är så TRÖTT på denna känslomässiga berg å dalbana som rasar i min kropp!!! SÅ TRÖTT, MATT Kalla det vad ni vill, jag orkar inte bry mig ändå...
Tänker.....tänker...tänker....tänker på en massa...om man skulle lägga av och stänga av projektorn en gång för alla...Men JOEY?

Jag vet ingenting längre...



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0