ATT BITCHA UR ELLER INTE ...?

   2011-06-22 - 20:35:08

Idag väckte Joey mig 05.50 bara för att säga HALLÅÅÅÅÅ MATTE HÄR E JAAAAAAG!!! =) Så när jag fråga vad han ville, om han ville gå ut...ääähhh...då kröp han ner å la sig i sin korg och skulle minsann sova vidare:S
I LOVE HIM!!!










Var på den snaskiga rättegången SN Vs. FC idag. Kan ju bara påpeka att det går fan troll i detta ...:S
Jag tänker inte skriva några som helst detaljer om det med hänsyn till de inblandade, men kan säga att jag flera gånger bara ville ställa mig upp å skrika åt den jävla åklagaren som knappt var läskunnig och SN som satt och låtsas-skakade och höll på som fan....fatta att bruden hade LIVVAKT med sig HAHAHAHA Vad skulle kunna hända??? Hon är 30 ggr så stor som FC;)
Jag står HÄR...jag har nu hört bådas historier i rätten samtidigt som man hört en del av det tidigare. Kul var att SN´s halva släkt som var vittnen hade olika storys och även hennes sk. skitbra killkompis TRODDE han hade koll på läget tills det visade sig att hennes bandage på handen som han trodde var FC´s snygga verk helt enkelt var att hon skurit sig på GLAS!!! *HAHAHAHA* Åååh.....så BRA vänner dom verkar va...så TIGHTA på nå sätt;) *morr va gulligt*

Åklagarfan yrkade i slutet på fängelse och då höll ja nästan på att börja grina...Jag tror inte FC är HELT oskyldig...och han har ju dessutom erkänt vissa saker...MEN den där dyslektikern till åklagare hade antagligen fel på hörseln med för hon kan ju inte ha HÖRT vad de här människorna precis suttit och sagt mitt framför allihopa!!!???!!! Jag kan bara säga så att om FC skulle dömas för detta....jaaa då skulle jag kunna sätta dit varenda en av mina ex med råge så dom skulle få skaka galler tills dom blev hårlösa ....!!! :S

FC´s försvarare´s slutplädering var SVINBRA... FÖR ETT BRA JOBB!!! Om jag tänker ge mig ut och vara olaglig nå mer i mitt liv så tänker ja fasen se till att ha honom som försvarare;) *Ouff*
Jag vet vad jag VET i detta case...mer än så är det inte och jag vill inte spekulera i det heller...!!!
Jag kan bara säga att det blir nog himlans svårt för dom att få någon dom som passar in där...*hähähä*
Innan rättegången började så hade jag lite smått panik...kände lite att jag ville springa därifrån....men äh...jaa på slutet kände jag lite likadant och var faktiskt på väg att sticka flera gånger...men stannade i alla fall...Jaa så det blev tinget i Norrköping 09.00-15.00 idag då:S
Kom hem och det är så konstigt men alltid då jag haft så mycket folk omkring mig så känner jag mig bara så jävla ENSAM sen:( Varför är det så?

Sen fick jag veta att Finspångs kommun INTE TYCKER JAG ÄR VÄRD 97,000kr som utbildningen jag sökt skulle kosta dom. Ok....Jag räknar mig själv som om jag inte har någon gymnasieutbildning eftersom jag ALDRIG kommer klara att jobba med människor från en vårdande position...faktumet är ju att jag är en barnskötare som HATAR barn...och det grymma är att jag blir mer och mer säker på att jag själv inte vill ha något och så fort jag hör ett barn tänder alla cylindrar på en gång...!!! USCH....DOM LUKTAR KONSTIGT OCKSÅ!!!

Näh hörrni, tillbaka till utbildningshelvetet...det kommer överklagas...det kommer komma läkarintyg att jag inte ska jobba med människor...det ska KRIGAS till sista lödtråden e smält...jaaah eller nåt!

Förresten e det helt otroligt vilka goa tjejer det finns i Norrköping...=) Nice fe see yuh today sistas:P

Sååå mina glada kamrater....nu ska jag väl försöka sova, det är en ny dag i morgon och jag ska till stan IGEN...fast i helt andra ärenden denna gång...thats it!!!

Tjingeliiiing...:=)

 

 

 

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0