AHJA....!!!!

   2011-07-08 - 22:00:04

Idag har jag jobbat...känns konstigt att Juan slutar nu när jag precis börjat...:( Skrattat mycket med honom senaste veckan...:) Han ska komma å kolla på Fårrden om jag ska sälja den...(Frida du måste för fan....den vill ut i sommarvärmen å inte stå i garaget ....fårdflågare:()...Det skulle nog ändå kännas riktigt bra att sälja den till Juan tror jag=) Han skulle ta hand om den ...det tror jag absolut=)

Idag vet jag inte om jag fick veta mer än jag ville...:( Jag antar det....telefonen ringde...."BAYSE"!!!:S
Det förklarar så himla mycket som varit som det varit...antar att jag måste släppa taget här nu....!!! Började nästan tro att det bara var jag som var dum i huvudet som vanligt....men näääh....är SÅRAD...LEDSEN!!!:(

Orkar inte bry ,ig om nåt...funderar på att ta en stilnoct så jag somnar från tankarna......orkar inte med min egen hjärna...den gör ONT:(

Saker som gör ont....förutom hjärnan....

X andas
X gallstensanfall
X ensamheten...
X Att se joey bli gammal...:(
X Att känna att livet inte har någon mening längre...
X Se andra må dåligt:(
X Lögner som andra tror på...
X Bråk
X Slå sig själv med hammare kan kännas ibland...
X ...likaså skära sig själv...men fysisk smärta är inte RIKTIG smärta!!!
X Att se de någon man bryr sig om fortfarande kämpa mot spritens giriga käftar!
X Att tänka på Jamaica...
X leva gör jävligt ont på det stora hela...!!!!!



PERSONLIGT
Namn:
Frida
Födelsedag: 18 februari 1978
Hemstad: stad?:S Finspång
Ögonfärg: gröna
Hårfärg: blond
Längd: 1.680
Högerhänt/Vänsterhänt: höger
Stjärntecken: vattuman
Skostorlek: 37/38
Är dina föräldrar skilda: nej
Rädslor: Har varit rädd för ensamheten....men inte nu längre...jag vet att inget varar för evigt ändå.....bara stå ut!!!

FAVORIT

Färg: rosa
Mat: saft å benzo
Sport: dans (dancehall..aaah mycket sportigt:P)
Glass: vet inte
Godis: såna tefat som smakar papper fyllda med surt pulver:P
Affär: Bubbleroom Outlet/Sågmyra
Nummer: 13
Tuggummi: vete fan....
Helgdag: I min värld är alla dagar likadana....
Årstid: äh.....
Radiostation: Radio? Tolka tack:S

VÄNNER OCH LIVET

Vem av dina vänner är mest lik dig: Har inga vänner....å vill inte ha några!!!
Vem är mest högljudd:
Vem får dig mest att skratta: Roy å Juan
Vem har du känt längst:Maria J 
Vem är blygast: äh....
När grät du mest:
Bästa känslan: apati...då man inte känner nåt alls...pga för mycket piller i blodet:S
Värsta känslan: hopplöshet, förtvivlan, ångest
Vart vill du bo i framtiden: ingenstans

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: NEJ
Rymt hemifrån:Japp
Tänkt på självmord: öööh.....????
Sovit utomhus: ah.
Spytt i skolan: nä du!
Velat bli modell: nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Mmm...blivit upphånglad av en flata på Ålandsbåten som kraffsa mig på rumpan när jag försökte fly:S
Sett en död människa: Ja
Ätit sushi: Ja ..."ushi"
Varit på scen: Jo..
Retats: jope

DU

Svär: så in i helvetes jävla mycket för fan!!!
Sjunger bra: Lika bra som jag svär mycket;)
Duschar dagligen: jaaah.....
Vill gå på högskola/universitet: jag tror det...
Vill gifta dig: tvekar mer och mer... 
Kommer överens med dina föräldrar: nja
Gillar åska: Ja och nej...:S
Spelar något instrument: nej inte längre....spelade tvärflöjt...å lite keyboard
Äger en ipod: Hell nooh!
Sover med gosedjur: "gosedjuren sover med mig" 
Pepsi/cola: Pepsi MAX 
Mc donalds/burger king: hmmm....? inget tror ja väl!!!
Choklad/vanilj: vanilj
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar OCH blåbär
Kött/vegetarian: kött....GEEE MIIIIG KÖÖÖÖÖTT!!!! 
Tv/film: just nu kan jag inte titta på barnprogram ens ....koncentrationen är död:( 
Gitarr/trummor: TRUMMOR
Adidas/nike: adidas
Kakor/paj: Båda....att baka å bjuda på...
Blind/döv: döv i så fall kanske

KAN DU
Gå ner i splitt/spagat
: nääe
Skriva med båda händerna: njaaa
h...kan å kan...frågan e om andra kan läsa de...:P
Vissla:
ja
Rulla din tunga i en cirkel: nja men inte så bra
Ha dina ögon i kors: XXXXJJAAAAAXXXX
Nudda näsan med tungan: haha nej
Dansa: beror på va för dans

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Hahahahahahahaha......e det ett SKÄMT eller????
Du pratade i telefon med: Idde
Du msnade med: Jävulen
Du kramade: skitsamma....
Du skällde på: Idde

SENAST DU
Skrattade: på jobbet
Grät: förut
Filmen du såg: minns inte...
Tuggade tuggummi: igår
Drog ett skämt: idag
Sjöng en sång: För Joey i morse=)

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 1
Dricker du mjölk: Jao...men numera mest den laktosfria varianten...:(
Person du hatar mest: jag hatar ingen men det finns folk jag gillar mindre men de nämner jag inte.
Vad borde man uppfinna: en....jaaah ja vet faktiskt inte.....:(
Är du ett hälsofreak: nej
Vilket är det värsta vädret: pissregn och fel kläder....
Lekte du med barbie som liten: ja haahh och jag ÄLSKADE min "negressbarbie" mest av alla=) (shoooiiit de har ja inte reflekterat över tidigare):)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0