HUR MÅS DET MÅSEN RAGNHILD?

   2011-07-12 - 19:09:34
Ok...idag IGEN...!!!
Idag var det Måsen Ragnhild med skadad vinge som ville (ja eller ville INTE faktiskt:S) följa med!!!
Kusin Malin fick rycka ut eftersom jag jobbade till 16 och då kunde jag åka och hämta henne och vidarebefodra till hon som hjälper till att köra djur med mig....(hennes pappa som tog skatan i söndags:()

Charmig krabat faktiskt...precis som alla andra raringar jag får in!=)

Jobbet e stressigt och jag tror fan jag ska gå i pension...men jag gillar det ändå skarpt och jag tycker väldigt mycket om alla jag jobbar med....more or less=)

Blivit lite knöligt med alla sjukan tider och grejer som ska ändras, fixas osv. + att jag nu idag fick akut tid hos reumatologen i morrn och så ska jag till ryggakuten med på morgonen, vilket inte heller var planerat förut. jag har så jävla ont i armarna och händerna så nu e det KRIG!!!

Däckade egentligen av lite eftetr att jag duschat nu i kväll och la mig på sängen med datan på magen...men så ringde mamma på dörren och skulle hämta lite grejer dom haft i min kyl eftersom deras gått sönder och dom nu fått den nya dom köpt...och sen tänkte jag att nej fan heller....!!! Jag tänker inte behöva berätta för dom på jobbet i morrn hur jag däckat åter en kväll efter att ha knegat!;)
Så nu har jag plockat undan massa och dammsugit, diskat och skurat ur rosa transportburen (den jag har till djuren som inte mår så bra:()


Hur som så kommer här lite bilder.....=)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0