HUNDEN!

   2011-07-23 - 00:00:07






Japp...hundenhundenhundenhundenhunden!!!!!

Var på Valla igår...anledningen att han blir jättearg och bits när man ska borsta tänderna på honom...det är ju som jag trott....han har ju ONT lilla gubben:( Han har ont i en framtand som sitter lite löst och är lite inflammerad omkring...=( Min lilla älskling-mitt ALLT!!!
Han har samma hjärtrytm/hjärtljud som sist, men kan ha lågt blodtryck eller så kan hans kuching ha förvärrats...han är mer skakig på benen tycker jag och det kan bero på något av dessa orsaker!
Vi ska sätta in smärtstillande eftersom vi inte tar risken att söva älsklingen igen pga. hans problem! jag skulle aldrig kunna leva med mig själv om jag låter dom söva honom för tändernas skull och han inte vaknar mer:(

Oskar (veterinären) sa att jag ska ta en dag i taget och njuta av varje sekund jag får ha Joey kvar i mitt liv=(!!!
Med min hårddisk krasschad och död så är det en ännu värre situation känner jag. Speciellt med tanke på det ENORMA antal bilder jag hade på liten!!!!:(




INSÅG ATT MIN ÄLSKADE HUND INTE KOMMER LEVA FÖR ALLTID OCH ATT DET NOG ÄR DAGS FÖR MIG ATT BÖRJA BEARBETA ALLTIHOPA INFÖR DEN DAGEN SOM KOMMER BLI DEN VÄRSTA I MITT LIV!

Men HUR förbereder man sig på att den man älskar mest av allt i hela världen, någon som är orsaken till att jag själv faktiskt lever...HUR ska jag kunna leva vidare utan min älskade hund?

Ni vet redan hur viktig han är i mitt liv

Jag har ju redan bearbetat litegrann, men jag förstår inte hur detta ska gå till....kan någon BERÄTTA ???=(

Jobbaf med västaste R- =) Känns lite otäckt att vi har sjukt lik humor och mycket värderingar som klickar=)

Älskar att jobba igen...men känner mig som en duva med rostiga, knarriga vingar...frågar vad jag själv tycker alldeles för mycket...men nu börjar jag i alla fall lära mig hitta VAR saker och ting finns åtminstone!
Varit nyttigt å börja klockan 6 den här veckan tillsammans med R! Det har gett väldigt mycket på olika sätt...Jag har fått komma in i rutiner på ett grymt bra sätt känner jag...sen har jag haft världens bästa sällskap!!! =D

Nä hörrni, nu åskar det IGEN...ska nog avleda Joey lite...han är ju åskrädd lilla kraken! =(


 







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0