ETT BRUNT PAKET MED BOB MARLEY I ...ELLER PÅ =)

   2011-07-20 - 22:26:13
Jahopp...sitter å  funderar på vad sjutton som hänt egentligen...alltså kolla här!!!
Den här bloggen började ju som en PRIVAT "DAGBOK" för att jag behövde ventilera mig rätt skapligt!!!
Och vad hände där egentligen?
Nu har jag suttit och funderat lite på hela grejen...grymma "betyg" från läsare över att ha en så "öppen" blogg...och jaa!!! Vad säger man...? Är bara trött på både folk som döljer saker, falska idioter som ljuger så dom till sist tror själva att de e sanning:S  Nä...om man kollar tillbaka IGEN, år 2008 december...-inlägg mitt liv med borderline...fan säger jag bara... Jag är nöjd med att inte lämna ut min bloggadress till folk hur dom vill...de som hittar den har ofta nytta av den och tar kontakt med mig, det är folk i "samma branch" och som söker stöd och råd. För det mesta står jag där för andra, bara vid få tillfällen har jag inte orkat för att annat varit för övermäktigt.
Hade en ruskig svacka för bara några veckor sen, så har det inte varit på ÅR innan:S Men någonstans fast jag aldrig trodde jag skulle känna så igen så klamrar man sig kvar...för att man tänker att ja men det har blivit bra igen förut...och det är ju oftast en utlösande händelse som får mig att "flippa ur" ( ja ni som känner mig vet ju min story)

Som jag sa till min kontakt på AMS några dagar innan jag halkade in på "CS" (jobbet utan namn;)) att de e ju själva FAN...!! Ska man behöva bli sjukskriven för att man är arbetslös?  HALLÅÅÅ???!!! jag VET ju att jag mår mycket bättre av att träffa folk, känna att jag gör något vettigt nu när inte ens silvret lockat sista månaderna...=( Så får det inte bli när businessen väl e igång...!!! men jag har ju LÅTIT mig falla och släppa allt det där nu också! Och egentligen när jag tänker efter så ÄR Frida som finns idag inte alls den Frida som fanns för bara några år sedan...folk kan tro dom känner mig, men har vi inte umgåtts närmare senaste åren så har dom inte en endaste liten susning!
Även om jag kan svaja lite ibland vilket varit mycket mer påtagligt nu sen jag slutade på Statoil...så är det en GRYM skillnad mot mitt tidigare liv och jag är mycket mer självständig än jag varit förut...jag BEHÖVER inte någon annan för att existera. Jag har klättrat upp för stegen och klättrade även ifrån alla de "vänner" jag haft senaste åren...Jag har egentligen EN helt underbar vän som står kvar i våt och torrt och som plötsligt sitter där och dricker te med mig å joey...ahhh Joeys "gudmor" H=) *LOVINGS*

Har städat ut liken ur garderoben en gång för alla nu! Jag orkar inte hålla på med folk som bara TAR min energi som jag behöver till annat...Känner DU dig träffad? Jaha!?! Det är väl DITT PROBLEM ELLER?! jag är fortfarande den som klättrat upp på stegen även om jag råkat tappa fotfästet någon gång nu senaste tiden så har som sagt livet vänt ganska drastiskt!


Idag kom KA på fika...vi var på balkongen å jag hällde i honom massa kaffe :P Själv höll jag mig till grönt te med fejk-vanilj hahaha=) *omn omn* å så en massa laktosfri mjölk (OBS JAG SA MJÖLK INTE SOJASKIT, det blir man ju kliig i halsen av och det smakar verklgen ÄCKLIGT) Lite honung med sen e saken biff;)

Sen planerade vi vår fotoshoot som fasen aldrig verkar bli av, men vi insåg att sist han var här så var det när vi snacka om att jag skulle stå i min golddigger-swimsuit med en STOR "pimpniggah" å massa blingbling...MITT UTE I SNÖN!! HAHAHA!!! Vi sket i det eftersom bilderna antagligen skulle bli skit för att jag skulle frysa ihjäl på kuppen! Vi har snackat om olika teman och platser...Stockholm är hett och även bara "in the bush"!
Ska fundera ut någon dag som passar å så får jag väl ringa Alexandra (min frissa jue=))

Idag kom ett brunt paket från Jamaica med kläder och vad är det FÖRSTA Frida gör tror ni???

Sliter upp och LUKTAR i kartongen såklart=)
JAMAICA=)=)=)
Höjden av allt e ju att dom fortfarande kör med frimärken med Bob Marley på=)
Det e ingen skit kan jag lova=)

Nu är det gonatt förstår ni...kolla in killarna som står å väntar på mig vid sängen så trogey...börjar fundera på om jag ska börja bädda ner dom i andra änden av den alltför STORA sängen:S eller om jag blir inspärrad då?:D
Men dom snackar nåt konstigt språk jag inte fattar me varandra:S

FY FAN vilken skitmobil jag har skaffat ....jag har ändrat min åsikt massa!!! kolla bara in färgerna på fotona:S ÄH!










Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0