BACK IN THE SAUSAGEWORLD=)

   2011-07-18 - 20:47:10

I natt sov Josselosse hos "moffa å mommo" eftersom matte skulle upp å vara på jobbet i stan klockan 06.00=)
Jag tyckte dock att det var dags att vakna redan klockan 04.00 men jag lyckades somna om en stund sen i alla fall=)
Har gjort massa mackor och D hade "läxförhör" med mig på skämt eftersom jag sa att jag pluggat på priserna...kuggade dock på en SKRIK-GRÅT* så nu får ja omtenta i morrn;) *HAHAHAHAH!* Drömmer antagligen om falukorv-mackor i natt....!!!:S





Har reklamerat mitt sista par Scullcandy- lurar och kommer aldrig någonsin igen att köpa den SKITEN!!! 3 par har jag nu haft och alla har gått sönder på samma sätt...det är SKIT ärligt talat!

Scullcandy Rasta-sprack i tyget-pris 600kr
Fick likadana i utbyte som låg i kartong utan att jag tog upp dom ens förrän i mars i år då de bruna lämnades tillbaka....meeeeen.....fortsättning följer längre ner.....





Scullcandy-sprack i tyget-pris ca. 1000kr






....fortsättning på den oerhört SPÄNNANDE reality-storyn.....





YEEAAAAYYYY......Scullcandy Rasta lurarna spricker upp i tyget på samma sätt IGEN:S
Uuuuut med det gamla och IIIN med det NYA!!!=)




Köpte ett  par Sennheiser istället nu=) HD-518






Som arbetande kvinna orkar man inte blogga så mycket...men jag pluppar in lite skojsiga bilder med som jag pillrat med för att göra nåt omväclande;)

Heeereeeee....weee....goooo....!!!




Nattnatt=)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0