INSIDE:(

   2011-01-29 - 13:09:50

Mitt inre är ett känslomässigt kaos!
Mycket händer omkring mig och jag är bara ledsen, ledsen, ledsen!!!
Känns som ingenting jag gör blir rätt:(
Jag vill inte leva!!! Och jag skriver det helt jävla öppet och berättar för er!!!
Jag hoppas varje gång jag går över en väg att en bil ska köra över mig...hoppas jag ska få cancer ...neka behandling vilket jag skulle...och få dö långsamt i plågor som jag förtjänar, när jag går vid ett hus...att en stor 5kilos isklump ska ramla ner från taket och träffa mig i huvudet, att någon ska överfalla och döda mig, att jag ska få en hjärtinfarkt, ramla med en kniv i handen och få den i hjärtat, att stora kroppspulsådern ska brista...!!!

Jag sårar uppenbarligen ALLA omkring mig, och jag har hela mitt liv undrat varför jag var tvungen att födas och varför man måste leva när man inte vill????
All min livsgnista är borta, men jag tvingas ändå stå här mitt i INGENSTANS!!!

Mitt hjärta är fyllt av ledsenhet, uppgivenhet och sorg...min hjärna är antingen helt tom eller så är den full med tankar jag inte har kontroll över utan dom snurrar som i en centrufug:(
Jag glömmer nästan allt som för en sekund funnits i min hjärna...minns inte vad jag gjorde två dagar innan:(

Är känslomässigt avtrubbad...kan inte känna, kan inte tänka!!!

Det farliga med oss borderliners är att vi utåt kan verka hur normala och nöjda som helst...medan vårat inre är helt tomt och det enda man tänker på är hur man ska slippa allt lidande!!!

Jag ÄR det svarta fåret ...kommer alltid vara det....jag kommer inte ifrån det hur jag än kämpar....så vad spelar allt för roll???



Kommentarer
Kusin Malin

Vi är många som älskar dig och bryr oss om dig. Glöm inte det. <3

2011-01-30 - 10:31:40
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/
Syysteryyyyster

Får är fina djur! Pöss! :-)

2011-01-30 - 16:47:36
Anonym

Häng kvar så länge du orkar!!!



Har själv samma tankar, vill bara dö,dö, dö.



Fick chansen i somras, men läkarna trodde att

livräddning var av godo.



kämpa på, nån gång kommer en söt, räddande ängel till dig,



kramar



tänker på dig just nu!

2011-11-15 - 22:51:23
nils

Häng kvar så länge du orkar!!!



Har själv samma tankar, vill bara dö,dö, dö.



Fick chansen i somras, men läkarna trodde att

livräddning var av godo.



kämpa på, nån gång kommer en söt, räddande ängel till dig,



kramar



tän

2011-11-15 - 22:53:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0