VÄLDEN ÄR EN FALSK PLATS!!!

   2011-01-21 - 19:18:55
Har blivit utfryst av min egen mamma IGEN!!!
Är inte med i hennes nätverk längre och hon kallar mig blåögd, naiv, korkad, okompetent, blåst mm...och sen undrar dom varför jag är som jag är!!!????!!!???!!!???
Jag har alltid varit familjens svarta får och jag kommer alltid vara...ingen kan komma åt de innersta tankar och känslor jag bär med mig...INGEN vet förutom JAG åt vilket håll den här skiten driver mig!!!
Om jag försvann skulle alla problem vara lösta, deras problematiska dotter skulle vara borta för gott och det svarta fåret skjutet och dött för alltid!!!

En konflikt som först var en rad påståenden om någon som står mig nära från mamma har nu då hon inte har mer att säga blivit vriden till att JAG PLÖTSLIGT är prooblemet och den andra personen har inte ens nåt med saken att göra...:S
jag känner mig alltid utanför min familj...ska det vara så? Så har det alltid varit...kanske är det inte meningen jag ska leva ???!!!

forstätt bara, kom igen...FORTSÄTT ATT DRIVA MIG ÖVER KANTEN PÅ STUPET SÅ SKA NI FÅ SE VAD SOM HÄNDER!!!


Kommentarer
Kusin Malin

Du ska visst leva!! <:-(

2011-01-22 - 00:00:09
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/
erika

Skickar massa styrke kramar till den söta tjejen!

2011-01-26 - 00:55:40
URL: http://minimini.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0