EGO

   2011-01-09 - 17:17:15
Det nya året har väl inte börjat jättebra direkt...men vad gör man inte!?!
Inte riktigt ense med min famlij och känner mig faktiskt ganska ensam...:(
Idag har i alla fall KA varit här, det var ju hundra år sedan vi sågs senast och han är numera så grymt duktig på att fotografera!!!
han tog lite blder på mig å Joey och ska ta flera bilder sen då hans objektiv kommer=)

Lägger upp lite andra nya bilder sålänge...viktmässigt så har jag nog hamnat ganska exakt på -40kg strecket nu.
Har varit ensam hela helgen för övrigt...så SKÖNT! Behövde verkligen det...saker gör mig förvirrad...osäker...rädd...frågande...vem är jag? vad vill jag? vad gör jag? Var ska jag? Var ska jag stanna?

Jag vet inte mycket just nu...men jag mår rätt bra i alla fall=)
Håller på med min logga till mitt silversmide, det går bra...leker lite med olika idéer.
Nu ska jag fortsätta med den...puss å kram


Kommentarer
Amanda

du är väldigt fin <3

2011-01-16 - 16:38:54
URL: http://lonneborg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0