TOMHET!

   2011-02-02 - 16:51:18





Jag känner bara TOMHET!
Min hjärna är svart, och mitt inre är grått...fan vad surt!

Det känns som om alla omkring mig sliter i mig åt olika håll...dessvärre börjar jag spricka i armhålorna av att någon drar åt höger i min arm och någon drar åt vänster i andra armen:(
Jag har varit hemma några dagar och försökt ta hand om mitt, samt göra klart en del silver.
Telefonen ringer dock konstant och jag blir snart tokig på allvar:(
Har fått en hel del gjort som jag skulle gjort för länge sen men inte ens kommit fram till i ordningen på min "to do list" dock finns det massa kvar på listan och den minskar bara långsamt, och varje sak jag gör är fel det med för då validerar jag inte någon annan under den tiden jag skriver, söker jobb, gör smycken, shoppar, städar eller vad det nu kan vara!!!

Allt jag gör är bara FEL enligt någon!!!
Jag får hela tiden höra hur känslokall, sårande, elak och egoistisk jag är at jag nästan börjar tro att det är så!!!
Jag har taskig attityd...ja u name it!!!

Varför ens orka bry sig längre???
FAN VAD JAG ÄR HEMSK!!!

Förresten har jag tydligen ringt någon i natt hög på stilnoct å bett om filtar och babblat om mina ödlor som försvunnit...dom skulle tydligen vara grönvita och hade sverigetröjor på dig...-HÄMTA SVERIGETRÖJORNA...DOM MÅSTE HA SVERIGETRÖJOR!!!
- DU MÅSTE GE MIG FILTARNA SOM LIGGER I HÖRNET DÄR BORTA...!!!


(stackars krake som blir uppringd av mig kl 3 på natten ) ;)






Kommentarer
Keld Asmussen

Hej med dig, jeg læste din blog og føler med dig at du ikke har det godt, har du lyst til at skrive med mig?

Keld Asmussen, Grenaa, Danmark.

2011-03-22 - 14:16:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0