GALLSTENAR OCH RYMDSTENAR

   2011-02-23 - 10:51:27
Igår var jag på ultraljud på Vrinnevi..det var världens roligast å trevligaste unga läkare och han satte igång å nickade för sig själv när han tittade på skärmen och sa att ja det är inte underligt att du har ont!

Han visade mig på skärmen en hel atmosfär av små stenar och jag tyckte det såg ut som en bild på rymden=D
Han sa att jag har MASSOR med små stenar och eftersom dom ä så små och så många så är det stor risk att dom går ut i gallgången. Det enda att göra en operation och ta bort hela gallblåsan.
Jahopp, så nu är det bara att invänta en tid från kirurgen då...men som min dietist sagt...detta är en mycket mindre operation än den jag redan gått igenom=)
Så nu mina vänner har jag GALLSTEN!!!



Igår kom kläderna från Ellos...å jag bara ÄLSKAR dom=)

Nähä gott folk...ska på silverkurs sen och tänkte passa på att hämta medicin till Joey på vägen...SWOOOOSSSCCCHHHH!!!! 1000 spänn....som jag inte ens har...räkningarna går ju fan inte runt:(

Gjorde förresten en ring igår...det började med att jag skulle göra EN ring tänkte jag, men dessa två ringar blev plötsligt EN ring och fantasin flödade=)
Hade en stor droppe av smält skrotsilver så det blev en stor droppe på ringen...sen hade jag en länk från en av kedjorna jag beställde från USA...det hjärtat lödde jag på droppen=) VIPS...så blev det denna skapelse=)
Den ska dock slipas och putsas lite mer...det gör jag på kursen i kväll...det enda igår var att den förbaskade droppen råkade trilla ner på min röda ryamatta och brände ett märke:( men riiifffs raaaffs så syns det inte direkt i allt lurv=)

Känner i alla fall hur jag utmanar mig själv hela tiden och bygger upp min egen teknik med silvret, det är jättekul och ger mig väldigt mycket=)

Nu ska jag göra en ring till innan jag ska på kursen sen...jag håller på och bråkar med min samsung galaxy S också...den e dum i hela ...jaa...vad säger man?
Den tar inte emot SMS längre av en del folk, men MMS....SUCK! Men jag har chattat med en supertrevlig kille som hette Magnus på Samsung Support..så nu ska jag greja lite med det först!





Bara för att så kommer en "selflovinpic" som jag tog hos mor å far för att kunna jämföra med "innan bilderna" ...jag HATAR ju när folk tar bilder på sig själva i en spegel...men nu gjorde je med det...FYYYY!!!!




"Busa moffa mommo sängen=)"´


Puss på er=)
Ciao folks=)

Kommentarer
Anonym

Tjockis har du blivit smal nu?

Så feet som du är :====

2011-03-06 - 21:29:35
ninemile svarar =)

Vill poängtera för alla mina välkomna läsare att denna komentar kommer från en person som ikväll bla. har hotat mig på sms- Personen är polisanmäld och detta IP nummer från denna som skickat även detta är sparat och vidarebefodrat till polisen!



Tack för i kväll alla läsare och god natt=)

2011-03-06 - 23:02:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0