VIKTIGT

   2011-12-29 - 00:18:28

Blev väckt halv 7 i morse av I som ringde och vrålade ÄT...SNÄLLA ÄT MAT!!! JAG KOMMER DIT OCH LAGAR MAT ÅT DIG...:S
GRATTIS....Han fyller ju år idag=) GRATTIS GRATTIS=) Han e sååå sjuk stackarn...dubbelsidig lunginflammation och hörselgångsblabla....real bad!!!

I dag har jag varit på möte på HRF igen och fixat lite...sen var mamma och jag på IKEA  och det var skitjobbigt:S
Jag höll på att flippa ur till slut och redan INNAN vi åkte till IKEA så ville jag hellre åka hem!!! Jag vill bara sitta på en båt mitt ute på ett turkost hav, solsken, snorkla, BARA TRÄFFA DE FÅ SOM ÄR PÅ BÅTEN!!! Jag orkar verkligen inte med FOLK just nu:S Sjukt ....vill bara gå i ide:(
Jag vill fortfarande stöka till rejält här hemma och i morgon kommer C. i alla fall och hon ska hjälpa mig rensa garderoberna med alla jävla kläder som bara ska BORT!!!!! =) Sen blir de bio i Motala me familjen=)

Love alla....ja lägger väl in lite pics så ni kan fortsätta "störa er" ;) Nej jag VET jag måste äta...har inte vägt mig idag...men igår var jag på 57:S ska kolla i mon.....

 

Puss å Kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0