OH MY FUCKIN GOOOOOOOOD!!!

   2011-12-06 - 10:10:21

I förrgår kväll ställde jag mig på vågen här hemma för att se vad de sista veckorna sedan jag slutat jobba gjort med mig viktmässigt!

Har ju inte mått så lysande och matlusten är som ni alla nu antagligen vet det som påverkas först hos mig som hos så många andra.

Vågen visade att jag droppat ca 3 kg:S Jag fick även detta bekräftat igår då jag var hos min med. skötare på psyk och hos min vanliga kontakt. Även den vågen visade att jag nu MED KLÄDERNA PÅ hade en vikt på 57,8kg så jag ligger väl närmare 57kg nu skulle jag väl tro!




2011-12-05

innan och efter op.


JOEY mår nu i alla fall PRIMA=)
Han är glad igen och verkar inte ha ont i munnen av stygnen eller så utan leker å tjoar på som en jordfräs=)

UTE Å GRÄVER LITE:P

Nu vill han gå ut så nu slutar ja skriva...TJAAAAOOOOH=)

Måste bara nämna att ni ska komma till MIMMIS VISTHUS julkväll i morgon 7 december-2011 Jag kommer visa smycken från ca. 18.00 och mimmi har fixat annat mys=)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0