NOLLAD!

   2011-12-10 - 23:48:42
Jag vete fan vad jag ska skriva just nu för det är så mycket känslor och tankar som bara snurrar omkring i mig!!!
Jag har börjat storröja hemma och organisera allting överallt...och kaoset som då tillfälligt råder hemma får mig att tappa greppet och må PISSDÅLIGT!!!:(

Någon ringer å påstår massa sjuka grejer och jag som redan är på bristningsgränsen flippar direkt så fort jag hör hans röst:( Vill man inte veta hur en person mår utan bara kommer med massa jävla påhopp så ....jaaah just nu finns lixom INGEN energi över till sånt....LÅT MIG VARA:((( Jag behöver vara för mig själv...LÄKA...dona...landa...!!!

JAG HATAR FÖRRESTEN PÅVERKADE MÄNNISKOR .....Folksom  bara e dryga, lyssnar bara på sig själva, anser de har rätt och påpekar saker som jag inte ens har en aning om vad de handlar om ...och bara....NÄÄÄÄÄHJ LÅT MIG VAAAAARA:(
Spelar ingen roll hur mycket och hur många gånger man FÖRKLARAR för personen att så HÄR ÄR DET...och JAG MÅR INTE BRA!!!! MEN denne fattar verkligen inte utan börjar om igen och igen....

Det e allt jag orkar skriva just nu...känner mig vek, ensam, liten, utsatt, kränkt, ledsen, värdelös å jaaaah varför ska jag kämpa för egentligen??? Äter fortfarande inte så värst bra då, eller jaaah..vädigt kasst...!!!

Nu ska jag sova---har fåttta både x-depot å dobril-----hoppas ja sover på de å slipper stilnoct!!!

NATTI



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0