NU KÖR VI!

   2011-08-16 - 21:28:42
Nu känner jag att jag får skärpa mig...jag håller på å tappa greppet om allting igen:(
Catharina blev som planerat opad för gallsten i onsdags och det gick bra...MEN när hon sedan skulle upp och gå lite så ramlade hon ihop och spräckte mjälten:( MIN CATHARINA!!!!! =( Fick veta att hon låg nedsövd, men igår opererades hon och det gick bra i alla fall och Catharina ligger nu med ryggmärgsbedövning nu!
Själv känns det som om jag håller på å tappa greppet om livet igen...:( Ska prata med min chef lite i morgon...tror det blivit för mycket nytt på för kort tid:( TRIVS JU!!! men det har tagit stopp ändå:(

I helgen ska jag ut till stugan med Malin=) *LÄNGTAR* Det verkar som om det ska bli ok väder dessutom=) SOOOOOOOOL=D

Jahapp...bara för de så har ja lite gallkänningar nu:( SKIT oxå...undrar när dom tänkt ringa in mig till op egentligen? SUCK!!! Fan då fick ja ett samtal till ja borde ringa i morrn....BLÄ!

Nu ska jag sova!

Ciao!!!


Kommentarer
The Worrying Kind

Vi kan nog behöva en rekreationshelg på landet, både du och jag. <3

2011-08-17 - 07:39:19
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0