VI SKA LUKTA PÅ HUNDKISS STRAX!

   2011-04-11 - 09:32:07
I dag e det måndag...de e hanska skumt...Jag har tex. söndagsångest fast jag inte ens har ett jobb just nu att få ångest inför då en ny arbetsvecka närmar sig...VARFÖR har jag då söndagsångest varje jäkla vecka???
Någon annan som har det fast ni egentligen inte har någon bra anledning att ha det?

I dag ska jag på lite bestyr i stan men först ska jag skriva ansökningarna till skolan och stipendiet jag tänkt söka...Joey "sovve kojjen" fortfarande å e sååå goooos=)

Vi ska ta en långpromenad om en stund...höja volymen i rastalurarna och bara sjunka in i reggaevibes en stund medan han nosar på andra vovvars kiss...=) ...Fast jag vill nog hänga på honom;)

Jag har lagt ut massa crap på MITT TRADERA igen....la ut mitt badkar oxå;)

JAG LÄGGER UT BILDER FRÅN BLA. I LÖRDAGS I STUGAN OCH LITE SILVERGREJS=)


Näpp...upp å IVÄÄÄÄG=) !!




JOEY Å HANS ÄLSKADE RULLE!!!


MIN PÅLLE=)


LEKSTUGAN STÅR KVAR=)



HÄR SOVER ALLA MINA SMÅ HJÄRTEGULL...VI SES PÅ REGNBÅGSBRON MINA FINASTE ÄLSKLINGAR!!!

Kommentarer
♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Vilken söt hund ^_^



sv Tack så mycket!

2011-04-11 - 09:42:25
URL: http://tjelsi.com
The Worrying Kind

Jag hade söndagsångesy när jag pluggade på campus, men inte nu när jag pluggar på distans...men eftermiddags/kvällsångest har jag fortfarande... :-/

2011-04-11 - 09:57:05
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/
kurdisk muslimsk tjej <3

söta bilder <3

2011-04-11 - 10:39:34
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0