KAN JAG SE STJÄRNORNA MED ÖGONLASER?

   2011-04-11 - 08:36:48

Jag har funderat på om man kan korrigera ett brytningsfel med ögonlaser??? När jag blir rik så ska jag allt kolla upp saken närmare...=)
Jag har funderat på det ganska mycket och har kikat lite på en sida som verkar bra och som jag tror jag ska kolla upp närmare sen=) Vad tror du? Har du några erfarenheter av ögonlaser?
Jag behöver ju inte glasögon hela tiden...men behöver använda dom oftare än förut...men det är väl åldern oxå;)
Jag undrar vad det kostar?:)
Det finns ju både LASER och LASEK...det är dom mest använda metoderna! Det finns oxå RLE men det är mer för de som ser sämre pga. att åldern smugit sig på! Vanligaste synfelen är ju översynthet, närsynthet och astigmatism men brytningsfel då? Jag undrar vilka permanenta bieffekter det finns...om det finns?
Jag tycker jag ser sämre nu än för bara några månader sedan...och då var jag ändå hos optikern innan jul...
...Jag ska nog ta å reda ut begreppen llite mer om ögonlaser och börja spara=) Så om någon vill ge mig ett jobb kan ni ju skrika ;)
Om det fungerar på brytningsfel så skulle jag bli riktigt glad, nu ska jag ringa dom....kram på Er=)









Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0