JOEY, ELLIE och JAG=)

   2011-04-13 - 21:27:16
i dag har jag och Joey varit i Linköping och träffat finaste Ellie=)
Vi gick en långptomenad i Valla för att sen åka till öööh...Valla;) Ja alltså Joey skulle till veterinären eftersom han kliar sig så ...:( I dag har det i alla fall varit bättre och nu har jag duschat honom med nåt klorhexidinschampoo jag köpte...=) Han fick vara med på silvret idag och det var inte speciellt skoj tyckte han så jag gjorde  bara klart min armring med ett Bob Marley citat=) Kan tyvärr inte lägga upp bild på det eftersom jag lämnat in Galaxyn på service igen och min gamla mobil inte e så sugen på att göra som jag vill:(

Jag lägger i alla fall upp en bild på mina underbara =)

Vi prövade veterinärernas "boskapsvåg" alla tre och vi tyckte inte alls den stämde så vi fick hejda oss för att inte börja plocka av oss massa kläder å grejer ;)


Ellie är en sån tjej som det på någe sätt känns som om jag känt mycket längre än jag har....


....Om någon förresten hittar på en billig, sista minuten-resa till solen så säg till...vill åka senast 23e april...C  och jag har tänkt att dra iväg från allt å alla...Ellie får plats i väskan..haha LÄTT=)

Puss

Kommentarer
Ellie

Naaw va söt du är gumman.. <3 <3 till dej och JOey..!

2011-04-13 - 21:36:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0