IT´S SPRING IN THE AIR!

   2011-04-06 - 22:39:19

I dag har jag varit på psyk och så varit på silver i 5 timmar=)
Dagens kreationer blir det bilder på en annan dag för jag har nämnligen inte tagit en enda bild på något av det idag=)

Sis och P kom hem från MAldiverna och var lite småbruna...eller småsvarta;) Å jag som besökte "Solarieholmarna" igår å allt;)

Nä nu ska jag sova...inte mycket skrivet idag heller...men ni får lite pics å kolla på....var ju på lung/thorax röntgen igår.....de var rätt skojsigt faktiskt...jag ÄLSKAR de blå "rockarna" de e enoooormt sexiga =)

Puss å kram på Er=)



MOI

DAGENS BEN;)

FÖRSTA STEGET PÅ EN GÅVA TILL NÅGON JAG TYCKER OM OCH HENNES DOTTER=)
ÅÅÅH, JAG VILL ÄGA EN SÅN HÄR SNYGG;)

HAR BURIT UT ALLA MINA LIK FRÅN GARDEROBEN Å GÖMT I SKOGEN=)
NO COMMENTS!!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0