HIPPO or HAPPY LIFE!!!

   2011-04-03 - 22:07:45




I går ryckte jag till slut upp mig och rensade alla stora lådor i hallen med vantar/mössor och annat kraffs...fattar inte varför jag ska ha så himla mycket av allting?:S Tog även ett varv i garderoben i hallen som jag faktiskt oftast glömmer bort att den står där antagligen sen 60-talet då hus-skrället byggdes...Kan ju bara konstatera att de jackor jag köpte förra våren e ...eeeh....liiite för stora nu...så alla andra jackor behöver jag väl inte ens nämna status på:P

I adg har varit en MYCKET bättre dag...gick upp tidigt och tvättade...sen har jag plockat lite i dag med...jag och Joey var på långpromenad sen var jag ute och rastade KIAn lite för att landa hos mamma och pappa för att såga lite silver...har ju skickat en "masterpiece" till CL nu...hon flyttar till USA på tisdag och jag var noga med att hinna få iväg armbandet hon beställt i tid.
 

Så var det me det!!!

Lägger upp lite andra bilder på mina verk...=)





Lika bra vi tar lite andra bilder oxå när vi ändå är på G va?=D


Årets första Fästing Berndt hälsade på Joeys öra...=)






Har fixat lite med S´s hår=)





Hittade denna då jag röjde i hallen...var sjutton kommer den ifrån?...
*HAHHAAHA* Falun kanske......---------------------------------------------------------------->v


Kommentarer
Linda L

Hejsan.

Hamnade på din sida och blev tvärförälskad i det där "STELA" armbandet i detta inlägg... du tar inte emot beställningar??



Du får gärna maila mig ett svar om du har tid o lust, för jag glömmer antagligen att gå in och kolla ev svar från dig.

2011-04-11 - 13:14:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0