5 TIMMAR PÅ AKUTEN MED VÄRLDENS SNYGGASTE MAN;)

   2011-04-09 - 23:27:20
Igår var jag på akuten i stan..det tog nätta 5 timmar...men det fanns en sååååå go kille där som jobbade som skötare...men han gick hem sen...*gäsp*
Ok....har nåt med min muskel i bröstkorgen som verkligen pajjat...så jag får inte lyfta, träna eller så...=S Så det firade jag idag med att åka ut till stugan å klippa halva gräsmattan me en stor sax;)
Ont....JA...men ROLIGT!!!

Ska inte skriva mer just nu för i morrn är det söndag och ni som känner mig VET att söndagar 07.00-11.30 så är det TVÄTTA som gäller  i min å Joeys´s lilla familj=)

Han har varit ute hela dagen och han har grävt, busat, solat och njutit=)
Bilder kommer i morrn eller så=)
Uppdaterar med lite "slimshots";)

Pöss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0