NY MOBIL...IGEN

   2010-09-01 - 15:13:53

Jag måste ju helt seriöst vara en av mobilväldens bästa kunder?
Nu har min rosa samsung ttouchwiz blivit repig å tråkig så därför har jag funderat på att köpa en ny billig skit-telefon eftersom jag bara förstör dom hela tiden.

Så var jag i lördags på skördefesten hos M och J och det var hur kul som helst att träffa det glada gänget igen. det spelar ingen roll att man e nykterist och alla andra dricker:)
M visade mig sin samsung Galaxy S och jag blev ganska såld faktiskt jag som varit inne på en iphone...denna är som den ju men mycket snyggare, och för mig bättre funktioner. Så i kväll ska jag hämta den på Expert IKANO där jag alltid handlar min elektronik nästan....(Ja Miss Li, jag vet att jag e som en man;)).
Den kostade lite mer än på tex Media Markt men jag har ju en coopcheck som gäller...eller ja checkarna rasslade fullkomligt in efter mitt förra köp då jag drog till med laptop, sovrums-tv och systemkamera på en gång. Så nu kan jag ju använda en sån:) Då får jag säkert några till dessutom på kuppen:= *haha*
Den kostar där ca 5700 kr. och så kommer det ju lite rabatt på det då:)



Så här ser den ut i alla fall












Sen har jag börjat fundera på en grej......Jag bokade ju flyg till Jamaica 25 oktober.
Nu har jag pratat med Ron i telefonen och så...det var ju kul att höra hans röst efter så lång tid och så....men....
Jag har faktiskt SERIÖST börjat undra om jag verkligen VILL åka till Jamaica:S???!!!

va fan vill jag det??? vad ska jag göra där i 3 veckor (iofs var det betydligt längre sist...men nu ska jag ju inte jobba). Jag vet inte om jag pallar 3 långa veckor på denna ö med en skock helt mongoliserade människor:S
*förlåt*

jag ska nog fundera lite mer på detta....jag vill hälsa på Ms Ruby och barnen...men jag kan ju inte sitta hos henne 3 veckor...:S

Gaaaah hjälp mig:S!!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0