ÄLSKA MERA!!!

   2010-09-27 - 16:49:08

Helgen har susat förbi, jag hittade förra veckan en bil...ska bestämma mig till i morgon om jag ska ha den eller ej...men det är en så sjukt bra deal så egentligen har man inte råd att låta bli:S

Min älskade hund är inte riktigt bra tror jag:(
Han fryser, är klängig och gnällig:(
Har bokat en tid på Valla på onsdag så att dom får kolla upp honom ordentligt. Dom ska även passa på att kolla levaxinet. det var inte gjort sen 2008!
han viker nu inte en centimeter från min sida...det är helt sjukt...och jag bara känner att något är så himla FEL:(

Min lilla älskling....vad är det som e knasigt?????
Orolig...han blir ju 12 år i november...den dagen då han lämnar mig kommer att komma!!!
Vad gör jag då???

FUCK!!!!!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0