BALKONG

   2010-10-10 - 20:36:59
I dag gick jag å Joey upp tidigt för att tvätta...det gick bra, men vi var så trötta att vi somnade mellan maskinerna:)
Sen kom kusin Malin och hälsade på oss och hon hjälpte mig att städa på balkongen äntligen:) Jag har inglasad balkong som aldrig blir i ordning lixom...men nu så...ska ta lite bilder i morgon:)
Sen kom även kusin Sara och dom fick med sig massa saker hem som jag sorterat bort!
Vi blev hungriga och åkte till Angela och hämtade mat och en kille stötte på Sara som fan...jag tycker hon skulle slagit till...då kunde vi kanske äta gratis sen;)

Börjar få lite mer ordning här nu då jag sorterat och gått igenom en hel del i mitt hem, men ännu återstår en massa. I morgon ska jag nog ta upp projektet att prova ut alla jackor som blivit för stora och även kolla lite i garderoberna igen. om jag orkar ska jag damma!
Jag ska även till dietisten och till concerta skötaren som e så himla charmig:)

Sökte ett jobb i kväll på ungdomarnas nykterhetsförbund...vore inte det ett PERFEKT jobb för mig så säg? jag som tagit avstånd till all alkohol sedan jag var ute å partajade med x´s syrra B för flera år sedan. Nu tycker jag det rent av är äckligt med bara lukten.

Ska nu kissa vovve och bädda nytt i sängen.

Tänkte jag ska pigga upp söndagskvällen med lite bilder...puss på er!


Lycka är att vakna på morgonen till den här synen...


...eller denna:)



Vackrast!!!


Känner mig lite intelligent!


på silversmides kursen finns det rätt mycket humor=)

Ett hänge jag gjorde i tisdags


Jahapp avslutar med en bild på mig och de brallor jag hade på jobbet i december 2009. Dom satt då åt i midjan!
Det var ca 30.2 kilo sedan=)

Kommentarer
Celia

så söt hund<3

2010-10-22 - 10:23:00
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0