MYSMASKINER!!! =)

   2010-10-27 - 22:46:34


I dag har jag varit på silversmide igen...igår stannade jag hemma med Joey istället som inte hade någon att vara med på hela dagen.
Insåg förut att jag ändå varit kass på att skriva sedan sist...*suck* Jag vet inte var dagarna ar vägen...men jag håller på mycket med Tradera just nu. Jag har massa auktioner ute och har hittills i alla fall dragit in drygt 2000kr.
Jag har fått önskemål om att blogga om mysmaskiner...jaaa detta är en mysmaskin tex

....töm...töm....töööömt!!!



Stötte på en annan mysmaskin idag...den var av mer obestämd art faktiskt...men jag funderade på att köra in fårrden i den. Det var oerhört frestande eftersom jag körde bakom denna ..eeh...mysmaskin:)
Om någon vet vad den gör om dagarna så säg gärna till...:)



Annars tänkte jag att dagens inlägg skulle bli en del bilder...så nu kommer dom...:)

Alla sovstilar e lixom ganska bra:)



Jag och Joey gick på upptäcksfärd i skogen igår och Joey var så himla duktig så vi hittade hem oxå=)


Var i stan och såg denna underbara skapelse...ja den 4-benta alltså!!!


Ett armband började ta form i dag...eller ja egentligen två, men ett tog jag ingen bild på...


Nu till idolbilderna


-32.4kg


Nästa inlägg som jag hoppas hinna med i morgon kommer nog att handla lite om min kroppsliga förändring de senaste 10 månaderna...eller ja förlåt...ja menar att den ska handla om sopbilar, truckar, ångvältar å andra MYSMASKINER!!! =)


Kommentarer
Syyystermyyster

Mer mysmaskiner till folket! :-)

2010-10-28 - 08:13:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0