WINTERTIME

   2010-11-22 - 15:28:12



Idag vaknade jag och Joey klockan 05.45 i Kulla. Vi har alltså varit hos syster å P hela helgen=)
Vi har tagit det lugnt...varit på promenad runt gärdet, spelat sims, käkat å slappat.
Vi åkte hem tidigt eftersom dom andra skulle jobba och vi skulle ha tvättstugan 07.00.
jag och Joey gick på långpromenad i snön när vi fixat tvättstugan...Joey ÄLSKADE ATT FÅ RAFFSA å KRAFFSA överallt längs med hela promenaden.

RIFFS....


RAFFS...


FILLIBOMBOMKRAFFS!!!


NEJDÅ VI SAMLAR INTE ALLS PÅ SNÖBOLLAR...:S


JOEY VÄGDE TVÅ KILO MER ÄN HAN BRUKAR NÄR VI KOM HEM HAHAHHA!

KULLAPYROMANEN MED STORT P FICK EN PYROMANKORG ATT PYROMANA SIG MED OCH PYRA MASSA PYROMANVED SÅ PYROMANRÖKEN PYRDE!!!
VI ANDRA GICK IN FÖR VI KÄNDE VI LÅG LITE PYRT TILL:p


GILBERT HOPPAS PÅ NYA KLÄDER !!!


I KULLA FICK VI KYCKLING.....EEEH NEJ FÖRLÅT LAX..;)...MEN MAN KUNDE JU TRO NÅT ANNAT JU!.

TOMTEN E TIDIG I ÅR=)



För övrigt så ringde en som har en butik idag hem till mig och frågade om jag vill ta över den...nu ska jag kolla över bokslut och så för butiken så får vi se=)


SCCHHHLUUUTT!!!


Kommentarer
Kusin Malin

Snöhunden! :-P

2010-11-22 - 16:37:58
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0