BLOGGSVACKA

   2010-11-29 - 12:27:46
Ni får förlåta mig att jag har en bloggsvacka just nu...men det är antagligen att jag inte har samma behov av att skriva av mig som förut så se det positivt=)
I dag tvättar jag och Joey, vi skulle börja 07.00, men vaknade till 06.50 sen somnade vi om till 08.00 så det är tur att vi hunnit tvätta allt i alla fall:) Så är det då man inte vill ha egen tvättmaskin;)
Joey åt ingenting alls igår och var inte alls på humör för någonting, men idag har han ätit lite och vi har varit på långpromenad i kylan och snön. Det är massa snö så det blev en tidig vinter i år. Men hellre det än regn, mörker å geggamoja:S

Nu ligger Joey i sin luddiga säng bredvid mig med sin orangea filt på sig och snusar gott...blir väl hej i luckan strax då matte säger att hon ska gå i tvättstugan och hämta kläderna. På Bruksgatan fick han följa med i tvättstugan och hjälpte mig varje gång...här sitter en stor skylt på dörren in till tvättstugan att det är förbud mot hundar...men ibland brukar jag SMUGGLA in hoonom ;)

Jag har blivit helnojjig på stövlar:) Kan vara att alla stövlar ju sitter mycket bättre nuförtiden med min minskande kroppshydda:P
Sitter på Tradera och letar stövlar typ hela tiden...dom har ju även nya stövlar där såklart. Jag är inte mycket för att köpa begagnat, men i alla fall...man kan hitta godbitarna som folk missar=)

I helgen var det julpyssel hos mamma å pappa...men jag pysslade istället med mitt silver såklart=)
I fredags var jag på Nyföretagarcentrum och pratade om den lilla butik som ägarinnan vill att jag ska ta över, men jag vet inte om det är någon större idé att driva något i Finspång...EGENTLIGEN???!!!
 
*Nu snarkar Joey*

Jag har börjat lyssna massa på Vybz Kartel, han är verkligen svinbra...har inte lyssnat så slaviskt på han förut, men nu så:D
Sen kan jag gratulera Carina och Billy som fick sina små tvillingar i fredags så nu har dom plötsligt 4 stycken döttrar:)
Det ballaste av allt var att dom delat på allt systerligt fast dom tom. är tvåäggs tvillingar=)
Dom vägde exakt lika mycket och var dessutom exakt lika långa:D
Molly och Paulina!!

 STORT GRATTIS!!!







Annars då...jao...livet knallar på, jag struntade i att ha praktik på Finbageriet för ev. anställning. Det kändes som om jag inte riktigt platsade där..det hade jag säkert tröttnat på ganska snart:S
Nu kollar jag efter annat=)

Jag lägger in lite nya bilder också...lite bra och lite dåliga kvalitetsmässigt, en del är tagna i mörkare miljö med mobilen och det blir inte så speciellt bra. Konstigt man inte kan trycka dit en kamera när man ändå bygger en mobiltelefon värd 6000 spänn:S

Ett av mina verk=) (Ninemile Design)



"Mommo" har nu gjort även en grön fin tröja i chinellgarn=)

Josse i sitt rätta element;)



Min kropp ändrar sig som sjutton ännu och ju mer jag äter ju fortare fortsätter kilona att rasa av mig:)
Fast nu börjar det nästan kännas som om jag har en ätstörning:S


Låg och slappade i mammas säng och då kom Mr. Lurv och ville vara med å mysa under täcket=)
MYSMYSMYSMYSMYS!!!!!


Vaktar sin kaka matte gett honom så att inte stygga "moffa" ska ta den!!!


Concertan gör mig fortfarande klarvaken i princip dygnet runt varje dag...så här snygg blir man när man tagit Stilnoct för att få sova lite...*haha*




Kommentarer
erika

Riktigt fin blogg och shit vilken söt hund:)

Önskar dig en fortsatt trevlig 2a advent:)

2010-12-05 - 19:27:56
URL: http://minimini.blogg.se/
erika

vilken fin blogg och jätte söt hund:)

Önskar dig en fortsatt trevlig 2a advent

2010-12-05 - 19:29:03
URL: http://minimini.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0