MEN DEN HÄR ÄR JAG JU!!!!

   2010-05-09 - 12:02:39

Ibland undrar jag om jag e scitzofren eller nåt:S
I dag e jag på ganska bra humör faktiskt. Jag håller på att röja lite överallt:)
Igår var jag och impulshandlade lite på Expert Ikano igen:) Det blev en 32 tums tv till sovrummet, en systemkamera och en bärbar dator:)
Har inte haft tid att ägna mig så mycket åt mina nya leksaker ännu, men det kommer väl:)

Jag håller på att få något sånär ordning på balkongen med och har plockat ihop all skit som ska sälkas på Himpan. Ska nog dra igång på lördag nu tror jag...:)

Mamma har hjälpt mig att verkligen rensa i garderoberna och gissa hur många svarta sopsäckar det blev....näääh...jag SA GISSA!!!!!
Den som gissar rätt kan få allihopa hahahahahahahaha:P
Det är i alla fall kläder som e för stora å sånt jag aldrig använt, fel färg, stickiga, säckiga prickiga å tighta...allt från bikinitrosor till ylletröjor:)

Provade mina fd jobb byxor igår igen...och jag höll på att skratta ihjäl mig...ja tyvärr har mitt minneskort i mobilen flippat annars hade jag lagt en bild här...men det kommer...ska bara bråka lite med det först....viss e det kul...förut kunde jag med nöd å näppe stänga dom:O




Kommentarer
marille

6 påsar!!!

2010-05-09 - 17:21:22
Kusin Malin

5 påsar :-P

2010-05-10 - 08:31:52
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/
Paulina

Hej

Hittade din blogg på överlevare, jag har själv varit utsatt för övergrepp av mitt x plus män ha sålde mig till. Jag bloggar med om detta, mitthopp.blogspot.com

Idag skrev jag om försvarsmekanismer, nog många som kan känna igen sig.



Sköt om dig värdefulla du, jag tittar in igen.

Kram P

2010-05-10 - 10:53:59
URL: http://mitthopp.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0